Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 1081 ggr
Tintin82
0

Hitta en person!

Restaurangen där jag jobbar är nyrenoverad och det är mycket i området som håller på att renoveras. Det är väldigt trevliga byggnadsarbetare där och speciellt en som är rörmokare. Nu har det gänget inte varit där på ett litet tag för dom ska göra ett annat arbete men har hört att dom ska tillbaka för Claes Ohlson ska öppna. Nu undrar jag. Detta är en person som man har skämtat lite med när dom varit inne på lunch och hans blick är helt fantastisk. Jag vet vad han heter och vart han är boende och det är på Öland själv jobbar jag i Kalmar. Jag skrev in hans namn på Facebook men där finns han inte. Så ska jag behöva vänta till han förhoppningsvis kommer tillbaka till restaurangen? Fast samtidigt vet jag ju inte om han har familj men då brukar det väl stå på information om personen??

ChristineL
1

Vänta tills han kommer tillbaka helt enkelt =) Kolla om han har ring på fingret är ju ett hett tips. Du har ju sedan inget att förlora genom att fråga om hans nummer exempelvis, eller om han vill ta en fika efter jobbet.

Katthemsmatten
0

Om du kollat upp honom via Ratsit står bara om han är gift, inte sambo. Det man kan göra är att på Personsök skriva in hans adress. Då kommer alla vuxna boende skrivna på adressen upp. Dock inte barn.

Tycker ändå att du ska göra som #1 skriver, vänta tills han kommer tillbaka. Att kolla efter ring är ett sätt, men inte helt tillförlitligt. Inte säkert att en hantverkare använder sin ring på jobbet pga risken för att fastna och skada sig.

Medarbetare Hittekatter iFokus