Fredagen den 15/2 2013
DĂ„ vart det fredag. đ
Har ni nÄgra roliga planer för helgen?
Hoppas ni fÄr en trevlig helg vad ni Àn ska göra!
HĂ€rligt med fredag!
Ska ta det lugnt, inget inplanerat :D Behöver ta det lugnt hehe :D
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
Skall nog ta och stĂ€da min lĂ€genhet tror jag. Annars behöver jag vila efter en vecka med lite tuffare trĂ€ning Ă€n vad jag Ă€r van vid och lite för lite sömn pĂ„ det. KĂ€nner mig rĂ€tt mörâŠ
Jag har lÀmnat helgens hÀndelser i gubbens hÀnder sÄ fÄr se om han lyckats hitta pÄ nÄgot eller om det blir jag som fÄr vara den pÄhittiga i vanlig ordning. Hade varit gott att bara fÄ lata sig den hÀr helgen.
Ska sitta pĂ„ möte det mesta av lördagen sĂ„ det kĂ€nns inte som att helgen börjar förrĂ€n pĂ„ söndag đ
jag jobbar hela helgen sÄ hÀr ere inget mÀrkvÀrdigt
Idag har jag bara tagit det lugnt⊠kollat pÄ DH vilket jag gör nÀstan varje dag. Imorgon förmiddag ska jag stÀda och tvÀtta innan pojkvÀnnen kommer hit. Sedan bestÄr resten av helgen med bara mys⊠och kanske en svÀng ut till hÀsten. 
Vad ska du sjÀlv göra i helgen Hera?
Jag Àr hos mamma nu och ska vara hÀr i helgen och ha lugn och ro och tÀnka över mitt förhÄllande och hur jag gÄr vidare med allt
I helgen ska jag trÀffa min kille och jag ska försöka fÄ klart min examinationsuppgift (jippi) eftersom jag jobbar tvÄ dagar nÀsta vecka och kÀnner att det Àr skönare att bli klar med den sÄ fort som möjligt. Har dessutom handledning pÄ Tisdag i skolan sÄ dÄ Àr det planerat att jag ska ha den klar och visa upp den och fÄ lite tips och ideer. ^^
Jag skulle ha en tjejdag och Äka och shoppa men nu svarar inte kompisen i telen sÄ det blir nog inget.
Behövde verkligen komma ut idag alltsÄ, I'm so bummed out :/
7 igÄr trÀffade jag en vÀninna och idag blir det god mat med killen. Tackar som frÄgar :)

Jobb, jobb och lite mera jobb! Suck, hade varit skönt att slippa jobba 3 helger i rad.:-/
#12 men pengarna sitter skönt i fickan sen ;)

#13 Synd att man jobbar för mkt för att ha tid att spendera dem.
#14 skicka till mitt konto sÄ löser jag det ;)

#15 Har hÀst sÄ behöver knappast skÀnka bort pengar.
du sa ju att du inte hann spendera dom ;) men nu e helgen över och jag har iaf en ledig dag :)

#17 Hinner inte spendera dem pÄ det sÀtt jag vill, alltsÄ att hinna Äka ivÀg och shoppa nÄgonstans sÄ man verkligen kan kÀnna och klÀmma istÀllet för att sitta bakom en skÀrm och bestÀlla, suck!
okej :(