Hur får man honom upphetsad?
Hej, undrar hur ni får era killar kåta?
Mest för att få lite tips!
Well…oftast räcker det att jag är ja goch …there it is. HAr aldrig gjort något speciellt för att få en kille kåt. Hm..fysisk kontakt möjligen? :)
Massage, att man duschar tillsammans, tar på varandra. En del blir kåta av att bråka andra vill inte bråka…hm
Har du problem med en okåt kille? Tror man får acceptera att folk har olika sexlust och att det även går i vågor i längre relationer. Upplever din kille det som ett problem, alltså önskar han att han var mer kåt?
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Det beror ju på vad killen i fråga gillar ;)
/Christine
Beror helt på. Oftast räcker det att jag är jag och är nära. 😃
Men annars brukar väl beröring fungera. Kanske lite små kyssar kring öron, hals och nacke. En dusch kan också hetta till stämningen.
Som #2 säger ^^
Personligen för mig beror det på vilket humör jag är på:p
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Ja gör absolut ingenting, han tänder bara på att se på mig vilket jag tycker är rätt jobbigt då jag inte vill ha sex typ 4 gånger per dag… :/
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Jag hade gärna velat ha sex med min kille fyra ggr per dag! vi har de två gånger i veckan kanske ibland mer.. men vi kramas och myser varje dag men behöver inte bli sex för de.
jag brukar ta på honom vid insidan lår, kyssa honom.. smeka kuken;) sen blir den hårt å bara köra
Beror på vad killen tänder på.
Och även på vilket hurmör en annan också är på.
Men brukar inte krävas direkt mycket och lite roligt och tändande att "retas" och ha bra långt förspel också :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Visa att du är sugen. Jag tror att många fokuserar för mycket på den andre. Visa att du tycker han är attraktiv och att du blir vansinnigt sugen, ta initiativ i vardagen, inte bara efter läggdags.
Har en känsla av att vissa, vet ju inte alls om det är så för dig, har fastat i ett mönster där det bara has sex på kvällarna i sängen och där båda ligger och längtar efer den andre men inte vill/vågar/orkar ta initiativ.
http://lwl.wpengine.com/wp-content/uploads/2012/04/impress-a-woman-for-blog.jpg
Väldigt sant faktiskt. =D
Från en killes perspektiv. Bekräfta honom med ord och handling och det skadar inte att klä upp sig eller sminka sig bara för honom utan anledning ibland heller. Ligger han naken i sängen, lägg undan mobilen oavsett hur mycket det plingar. Eller helt enkelt ge honom en supriseavsugning sådär rätt som det är och avsluta innan han kommer och säg att han ska få resten senare. Då håller du honom intresserad ;)
"Har en känsla av att vissa, vet ju inte alls om det är så för dig, har fastat i ett mönster där det bara has sex på kvällarna i sängen och där båda ligger och längtar efer den andre men inte vill/vågar/orkar ta initiativ."
Låter som två främlingar som hamnat i samma säng… :/
Brukar gnida min rumpa mot hans skrev när han paserar mig, eller kramar om mig. Det brukar få fart på honom. Män är ganska visuella och fysiska, är min erfarnehet så Roamer har en god poäng.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Jag har svårt att ge tips eftersom min kille är som en kåtbock 24/7 och jag måste ibland säga åt honom att lugna sig. :P
Men vissa saker gör ju han mer galen än andra. Tex:
- skickar porriga mms när han är på jobbet.
- Drar upp linnet och visar brösten utan bh.
- Säger i telefon att jag är naken.
Han kanske är stressad/orolig över något? Eller väntar du på att han ska första steget? Tjejer kan också ta första steget, vet du.
Om inget fungerar prata och säg som det är. Att du vill ha mer sex! Killar kan inte läsa våra hjärnor hur gärna vi än önskar det.
Jag gör ingenting… :) Men vill jag få honom på humör så brukar jag bara kyssa honom, I give magic kisses. 😉
Tack för svaren alla! :D
Ingenting. Räcker med att han tittar på mig. Att jag klär av mig framför han och ex. ska duscha med han. Annars räcker lite smek. Dock har han jätte lätt för sig att bli upphetsad, mkt tankar i huvudet och FANTASI. Han blir upphetsad så ofta att jag tycker det är jobbigt. Han tycker istället att det är jobbigt om jag bara vill ligga och kramas/mysa för då blir han så kåt.
Det räcker ofta med att jag tittar på honom för att hans tankar ska vandra åt sängkammaren. Men vill jag medvetet hetsa upp honom så brukar jag se till att ta på mig kjol till jobbet om han ska hämta mig därifrån, ta på mig en speciell parfym som han gillar, jag har vissa toppar som han verkligen gillar som alltid funkar, att skicka snuskiga sms är ett bra tips (eftersom det även hetsar upp en själv när man förhoppingsvis får likadana tillbaka) och sist men inte minst filmen Göta Kanal (inte för att den på något vis är upphetsande i sig själv men för oss så finns det minnen som brukar göra att vi nästan aldrig ser klart hela filmen).