Hur hittar jag honom?
Jag fyller snart 17 och är ännu helt orörd! Inte ens en kyss! senast jag var ihop med en kille var i sexan, det var ju inget seriöst utan kramar och kanske en puss på kinden! Ganska gulligt när jag tänker på det! :) Det är inte så att jag har någon oskuldspanik, mer att jag är lite nyfiken på hur första gången kommer bli! Men jag ställer nu frågan, hur ska jag hitta honom? Jag menar vart träffades du och din första/flickvän/pojkvän/ex/make?? Och hur gick det till? Kom han fram till dig? Kände ni varandra sen innan? Osv Jag går på ridgymnasium med enbart tjejer och en homosexuell kille! Chansen att jag skulle träffa en kille genom skolan är liten. Jag festar aldrig och vill inte festa heller. Är sällan med vänner på stan utan tillbringar mesta tiden hemma eller på skolan!! Har ni några tips, råd till mig om hur jag ska hitta honom? Vill också få ha någon att pussa på och mysa med! :)
Jag träffade min nuvarande på gymnasiet.
Började prata mycket via telefon och lite i skolan, gick på en "dejt" sedan blev vi tsm :)
Mitt ex träffade jag första gången på ett möte ang en linje vi skulle gått på gymnasiet men som lades ner innan vi började. Sedan hittade vi varandra på nätet och började chatta och sedan blev vi tillsammans.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tja, ska man vara lite hård så träffar du honom inte när du sitter hemma iaf ;) Festa behöver man inte göra, men ut på stan med vänner, vidga kontaktnätet, internet är ju också väldigt brett men övervägande fula fiskar så där ska man vara kräsen som tusan.
Mina ex har jag hittat på internet, en community och en dejtingsida. Min nuvarande träffade jag på krogen en kväll när jag absolut inte var ute efter att hitta nån.
/Christine
Har träffat killar genom vänner, var gång.
Men sitter du bara hemma på fritiden lär du inte finna kärleken, och den lär inte finna dig heller. Om ni inte ska bygga om och det kommer byggnadsarbetare ;)
HAr du inga andra intressen är hästar?
#1 det låter mysigt! #2 Åh nej du är inte alls hård! ;) förstår precis vad du menar! Fast jag vill inte behöva gå med i en dejtingsida. Det känns lite konstigt i så ung ålder? Eller det kanske inte är ungt? Men mina kompisar gjorde ett konto på badoo för ett tag sedan till mig och först skrattade jag åt det tyckte det var roligt men sen började en massa 40-50 åriga gubbar prata med mig och säga snuskiga saker osv och då raderade jag kontot snabbt! Har nog lite skräck för dejtingsidor sen dess!
#3 aha så det kanske jag ska satsa på! Haha våran mattelärare har pratat om att ta med sig sin andra klass någon gång (räddningstjänsten, massa brandmän med andra ord) Hmm.. Fotografering möjligtvis, men det är ju mer en liten hobby :/ varför ska jag vara så lat???
#4 - Jag tycker att det är att undvika, man får mer rätt intryck av en person som man bara råkar stöta ihop med på annat sätt. Som jag skrev, många fula fiskar i internetdejtingens värld ;)
/Christine
Jag träffade min över internet, EJ DEJTING! Vi var båda medlemmar på deviantart.com (all sorts konst, traditionell, fotografi, digital design). Därav våra liknande intressen och passion för djur och natur, former, färger och spiritualism!
Min bästa vän är en MMORPG-spelar… hon har haft flörtar och pojkvänner genom sina fantasy online-spel… En som hon har ett väldigt starkt förhållande till men det är fram och tillbaka… Anyway, hon spelar som satan, bygger upp sin gubbe och blir populär och skapar eget guild etc. Många kontakter över hela världen faktiskt.
Så jodå, sitt på rumpan, men du får anstränga dig lite med något intresse över internet, då kommer det jätte många oppertunities ^^
Du låter som mig, gick också på hästgymnasiet och var rorörd vid 17 års ålder. Jag hade sett en snygg kille på en förening och det visade sig att min syster kände honom. Alla tjejerna där var lite betuttade i honom så jag nämnde åt en gemensam bekant att "han är ju söt". Det förde visare utan min vetskap så plötsligt kommer dne här killen och lägger till mig på ICQ (stneålders-MSN ;) och började snacka, berättade att vår gemensamma vän fört vidare de tjag sagt och att han gärna ville träffas.
Vi träffades och "hängde". Vi fick bra koontakt direkt och pratade en massa och det kom fram att jag aldrig kysst nån så då trodde han mig inte och den kvällen när jag åkte hem var jag inte längre"helt orörd". Vi kysstes och kramades en hel del. Några veckor senae förlorade jag min oskuld också. Sen tog det slut mellan oss efter någon månad.
Kan säga såhär: När jag var där- kände jag mig som den sista oskulden på planeten, efteråt kände jag; äh…det där kunde jag väntat med lite längre…np!" :D
När du möter en snäll, bra kille så kommer det där att lösa sig naturligt.
Träffa killar är lätt via nätet, vänners vänner, bekanta, fester osv.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Jadu… Jag låg hemma i sjuka och bestämde mig för att spela lite på ett online spel. Där fanns han haha 
Alltså, alla killar spelar typ… "Nördiga som snygga samt populära".
Så jag kan rekommendera att du börjar med intressera dig i spel 
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
#9 Min spelar inte spel. Däremot bas och gitarr (mycket sexigare) :)
#10 Haha det är mer den yngre generationen antar jag
Känner ingen kille som inte spelar i min ålder (19)
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Träffade första killen genom min kusin. Han gick i min kusins klass i gymnasiet och jag blev medbjuden på kusinens fester… Och lyckligtvis var han inte lika blyg som mig, för då hade det alldrig hänt något 
Internet. Everything is on the internet.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Internet.. Jag hoppade av gymnsiet och mådde inget vidare under den tiden, träffade sällen folk eller vänner och var inte ute och festade nått alls. Så för min del har det alltid varit internet.. på ett eller annat vis.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
På ngt vis måste du ju ha kontakt m killar, för chansen att det kommer en kille ner t stallet är ganska obefintlig.
Prova datingsiter, t ex http://www.happypancake.com som inte kostar ngt. Eller andra nätsiter. Häng m kompisar på ngt café el så.
Du måste ju ut och träffa folk iaf, på ngt vis. Det kanske finns ngn söt kille på din lokala matbutik? Tänkt lite större…
Vi hade ett gäng killar i stallet :) Inga bögar, skall påpekas. Men ja, man bör agera reklampelare ;) Visa att man finns. Vara mdoig också, om man ine vill vänta i hundra år tills någon annan är modig nog att ragga på dig :)

Min första pojkvän träffade jag på ett sommarläger. Den andre likaså. Den första varade ungefär lika länge som lägret dvs typ en vecka, men det var en stor grej för mig - första riktiga hånglet. Då var jag 16. Den andra var några månader senare (ok, inte ett sommarläger alltså utan ett höstläger) och det höll längre.
Min sista pojkvän (inte bara senaste utan sista, utgår jag ifrån eftersom vi är gifta nu) träffade jag på en dejtingsajt på nätet. Men då var jag betydligt äldre och erfarnare och kunde hantera alla snuskgubbar, pervon, troll och konstiga typer.
jag träffade min ex på internet, på facebook, men det viktigaste är att man träffar personligen den andra för internet är full med fusk och falsk, jag har försökt att hitta en tjej i hela mitt liv och inte fått än, blir bara äldre och mår riktigt dåligt, vet inte varför men jag har provat allt möjligt, kanske där jag bor är en konstig stad, Skellefteå, iaf det händer helt plötsligt att du träffar någon du gillar och som gillar dig också, lycka till dig och mig:)
#18 att du bor i "skellhell" kan vara en bidragande orsak, ja ;)
Kunde inte låta bli, förlåt. Skellefteå är en fin stad men jag har väl haft otur med folk jag mött därifrån.
Jag bode själv i de trakterna och träffade en underbar man från Örebro tack vare nätet. Nackdelen då är ju att någon måste vara redo att flytta på sig förr eller senare.
I din profil stå det att du söker tjej som kompis eller KK. Om jag som tjej tyckte att du var intressant för mer än vänskap/sex så skulle jag nog avskräckas lite av det. Så vad man hittar handlar om vad man söker också. Det framgår itne att du söker "en kvinna i ditt liv" utan…sällskap och sex.
#18 Tror inte det handlar om vart du bor och när jag kollade in din profil, är du ung fortfarande :) Du hittar den du söker med så småningom :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Min nuvarande är 3 år äldre än mig och gick i gymnasiet med min syster! Men det var på en lokal spelning som jag tog tag i hans hand och han släppte inte och sen tog han mer kontakt med mig, och nu sitter vi här tillsammans i vårat hem! :) Annars har jag träffat killar via kompisar och ännu en annan kille genom att min syster kände honom. Killar var aldrig intresserade av mig förut men runt 16års åldern så blev jag lite intressantare tydligen! :) Mitt tips är att gå ut och hitta på saker! Var öppen och leta inte efter en pojkvän, vet att det är svårt men man kan alltid försöka!
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Ledsen att jag inte svarat på alla era inlägg! Är jätte kul att läsa om hur det vart för er :D Måste berätta att jag träffat en kille faktiskt! På det stället där jag aldrig kunnat ana… På tåget till skolan :D Han är bästa vän till en gammal klasskamrat och han berättade mitt namn och killen tog kontakt via Facebook :) han är tyvärr inget för mig… Han verkar bara vara intresserad av att ha sex med mig då detta är ett ämne som han bara råkar nämna rätt ofta.. Kommentarer som "sug av mig då ;)" får mig att backa av rätt rejält! Men men han är rolig och snäll i alla fall så en vän har jag i alla fall fått :) Även om det inte blev något denna gång fick jag i alla fall lite förhoppningar om att jag inte är totalt död i killarnas ögon ;) Tack alla som peppar på vägen!
Jadu, jag träffade min sambo uynder en sommar för fyra år sen, vi umgicks mycket med samma människor och var väl vänner. eller kanske ska man kalla det bekanta. Och så var det ju ett och annat engångligg här och var. Men jag fick nog inte upp ögonen ordentligt förän han kom hem ( han låi lumpen då) och gick av bussen, mötte mig och en annan gemensam vän, och så gick vi hem till honom. Väl där bytte han till sletna jens och en vanlig t-shirt, och så slängde han fram sin förstärkare och sin gitarr och satt och spelade i timmar. Mycket sexigt. Men också något som jag blir intresserad av. Nu spelar han dock inte gitarr längre så mkt.
men det jag menar är att han kanske redan finns ibland dina vänner. Bara att du inte har fått upp ögonen för honom än. Och om inte så gåt och ha kul ! Sitt inte bara hemma.
Det här med internet sluta väl väldigt FÅ gånger. Det finns fler dumjävlar än gentlemän såattsäga !
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
"sug av mig då" lät inte osm "vänmaterial" direkt (han tigger efter sex). Vågar nästan satsa pengar på att han iallafall inte ser på dig på samma sätt som du verkar se på honom :) Uppenbart vill han iallafal ha sex med dig. Är du tänd så.. :) Vet du var han finns ;)