Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 613 ggr
Karmatarerskanise
1

Fredagen den 15/3 - 2013

Ännu en fredag är kommen.
Hur ser dina helgplaner ut?

Trevlig helg 😃

Fridaaaa
0

Lugn! Fått en kraftig virusförkylning, så är jättetrött och natten till idag sov jag dåligt.

Så kan inte göra mycket :/ Får väl plugga lite antar jag xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

Krya på dig!

Fridaaaa
0

#2 Tack! 🙂

ChristineL
1

Idag är en lugn dag, eventuellt tar jag tag i sista målningen av halltaket, skulle vara skönt att bli av med skyddspappen som ligger i trappen. Sen är det jobb i helgen och mera smårenoveringar.

Toxics
3

Jag ska hjälpa min far att renovera huset. han ska sälja det och flytta till lägenhet, så det blir mycket att göra. Golv som ska läggas om, tapeter som ska rivas, badrum som ska skuras från golv till tak och få nya kranar insatta, en ytterligare toalett ska byggas med kakel och badkar och hela faderullan! Så jag har att göra =)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Toxics
0

hur ser din helg ut ? =)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Karmatarerskanise
2

Idag ska vi kolla lägenhet, sedan handla.
Resten av kvällen blir lugn eftersom killen varit igång sedan 4 i morse.

Imorgon kanske vi ska på födelsedagsfest och innan det kanske lägenhetskoll.

Söndag bli lugn.

dejtbar
1

Ikväll filmkväll bara sambon och jag

Lördag middag hos vänner

Söndag kommer svärföräldrarna

#7 Ska ni flytta ihop?🙂(ang. lägenhetskoll)

Karmatarerskanise
0

#8 förhoppningsvis :)

dejtbar
0

Vad kul! :)

Fridaaaa
0

#9 Kul! :D

Karmatarerskanise
0

😃 Hoppas bara vi hittar något vi gillar! Och att vi sedan får den också!

ChristineL
0

Vad kul med lägenhetskoll Hera! Håller tummarna, det är lätt att förälska sig i första bästa, men ha inte för bråttom :)

Karmatarerskanise
1

Vi har redan kollat på några stycken. Om något är vi kräsna ;)

ChristineL
0

Bra det! Det ska man vara om det inte är akut-akut.

Sarah
1

Det blir storstädning efter resa och sjukdom som lämnat huset i totalt kaos. Sen blir det antingen wrestling eller fest på lördag kväll. Och mysiga ridturer på pållarna som ska sättas igång igen.

Karmatarerskanise
0

#16 Wrestling låter spännande :)

citytjejen
1

Vi inleder helgen ikväll med att äta charkisar och ost och vin till middag. Imorgon blir det säkert promenad på dan, sen kommer ett annat par över på kvällen och då blir det en massa god mat och dryck och kul umgänge. Söndag blir vilodag misstänker jag 😃

Trevlig helg alla, och lycka till med lägenhetsjakten Hera!

/Christina

Karmatarerskanise
1

Tack citytjejen 🙂

Destany
1

Kvällen har jag mest sovit bort efter jobbet idag. Hela helgen ska jag jobba så det blir inte mycket annat som händer. Vad roligt Hera att ni ska bli sambos:)