Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 5781 ggr
kickimörk
2013-03-22 16:48
0

Viska snusk

Jag har träffat en bra trevlig kille. Vi dejtade 3 månader innan vi blev ett par. Allt är bra och så men,

Sexet! Han vill hela tiden att jag ska viska snusk under själva akten, och jag är inte så bekväm med det. Det känns inte ett dugg naturligt bara otroligt FÅNIGT,, Jag brukar inte säga nåt alls under sex men han nöjer sig inte med det han vill att jag "hetsar honom med fulprat" Jag tappar lite lusten själv då och det blir bara fel.

Vi har pratat om det men han vill att jag ska fortsätta så även om jag tycker det känns dumt.

Är det vanligt att man vill att partnern ska göra så? Ska jag göra det för hans skull även om jag tycker det känns såå dumt?

Toxics
2013-03-22 16:55
8

nej jag tycker inte att du ska fortsätta med det om du inte tycker om det !.

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

kickimörk
2013-03-22 17:04
0

okej jag gruvar mig för nästa gång vi ska ha sex. Blir säkert ikväll. Han börjar alltid "Säg si" "Säg så" "Hetsa mig då!" Jag vill typ slippa ha sex. Så borde man inte känna då man är kär men jag känner sån press på mig :/

ChristineL
2013-03-22 17:19
3

Du ska inte göra det för hans skull, särskillt inte då du själv blir avtänd, hur kul är det? Säg bara som det är, du blir avtänd och känner dig obekväm. Prata med varandra ikväll istället för att ha sex.

Karmatarerskanise
2013-03-22 17:47
2

Du ska absolut inte göra det om du blir avtänd!

Timmorn
2013-03-22 20:45
0

Jag gillar att prata snusk då och då :P Jag kan finna det otroligt upphetsande och efter ett par gånger så tror jag allt att min pojkvän började gilla det också.
Men det var någon gång som han började och jag sa bara lugnt och stilla att jag villl inte prata så ikväll, ikväll vill jag ha  si och så sex, funkar det?

Jag delar in sex i olika delar. Alltså oftast gör man bara spontant under själva akten.. Men ibland kan jag känna mer för "mys"sex lungt och stillsamt, andra gånger att vi kör mer dominans. Då brukar jag säga det innan eller om jag märker att han är på annorlunda humör än mig så förtydligar jag att det är det här jag vill ikväll

Han vill ju att jag ska ha det skönt och jag vill att han ska ha det skönt, kommunikation är nyckeln ;P

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Gur4m1
2013-03-25 14:04
1

Gud vilken press han sätter på dig TS. :( JAg har också mött på folk som vill prata snusk eller allmänt kontrollera VAd jag ska göra. Är en sak att man guidar en ny partner till bättre sex tillsammans men när det inte känns bra för den ena till den grad att man inte känner sig bekväm så har det gått lite för långt enligt mig. Har även killkompis som hade en tjej som pratade snusk och ansåg sig vara "helvild" i sängen men han tyckte mest att det var skönt att slippa sen när de gjorde slut. Men han ställde upp, det gjorde han :D Men ja, jag skulle försökt, sen om det inte fungeraf för mig också så skulle jag säga ifrån och låta bli så får han tjata bäst fan han vill…

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Muszimba
2013-03-25 14:15
0

Jag tänder själv lite på snuskprat och då vill jag gärna ge tillbaka så båda får en positiv upplevelse.

MEN om man inte tänder på det så ska man inte fortsätta med det, man ska känna sig bekväm när man har sex!!!

pyromanen
2013-03-25 14:21
0

Att göra nåt som känns alldeles fel blir ju oärligt. Gör inget som inte känns OK för dig själv och var tydligt med att du inte gör nåt som inte känns rätt för dig.

Intehärutandär
2013-03-25 15:04
3

Jag kan inte förstå hur han kan tycka det är upphetsande, då det blir krystat då man gör något man själv inte gillar eller är bekväm med. Isf får han väl hetsa upp dig tills Du kvider fram något spontant. 🙂

[rumelle]
2013-03-25 15:21
0

Påminner om när jag hälsade på hos min nuvarande sambo när han bodde i Kanada. Hörde grannarna ha sex en morgon och killen skrek "F*** you bitch!" hela tiden och hon stönade överdrivet dramatiskt. Jag höll ju på att gapskratta, det kändes jättefånigt.

Nej, om du inte känner dig bekväm med det så tycker jag att killen får acceptera det. Sex handlar om ömsesidig förståelse och njutning och om någon tvingas göra något som känns konstigt, fel och avtändande så försvinner ju hela poängen.

viktoria91
2013-03-25 17:06
0

Jag älskar snuskprat! Dock gillar inte sambon det så inget vi pysslar med, men en dag kanske! ;)