Läs...
De är så att jag gjorde slut med min pojkvän nån vecka sen av olika andledningar.
Sen började han skriva komentarer på min blogg som lät typ arga så jag frågade på msn om han hade nått att säga mej elle så.
Vi satt o prata blev lite smått utskälld emellan åt, för den dåliga ursäkten när jag gjorde slut.
Sen ville han veta varför de tog slut för ja sa att de inte var den riktiga andledningen, han ville jag sku säga de för "hans skull" som han uttryckte det och ja sa att det var just för hans skull jag inte ville berätta(han hade just typ erkännt att han faktist saknade mig)
Nå, de blev som de blev, jag erkännde att jag inte tyckt om honom mer än som kompis och att jag var otrogen en gång(hade sex med en annan kille)
Han flippade ut totalt han sa nått i stil med"Inte trodde jag du var en sån jävla slampa, ha de bra!" elle nått sen blockade han mej och jag tänkte okej thats it, de var ju inte så farligt.
Sen gick jag in på min lunar och upptäckte att jag hade 31 komentarer i min blogg, han hade altså komenterat vart enda innlägg jag nånsin gjort där med "SLAMPA" sen hade han lagt samma komentar på en bild i mitt galleri.
Hade 4 medelanden på mobilen sen "Älskling visst är det okej om jag berättar för mina nära och kära att min äskling legat med nån annan" stog de i 3 och i de sista typ "Älskling varför svarar du inte på mina sms?"
Fick höra säkert i 2-3 timmar vilken slampa jag är.
Har nu bytt lunar och hoppas på att han inte ska säga nått till killen jag var otrogen med för han visste nog inte att jag var upptagen och är just nu glad att jag ska börja skola på annan ort efter sommaren så jag förhoppningsvis slipper se han.
KÄnner just nu att jag inte orkar mer, vafan han ville höra sanningen han fick ju den, jag bad inte om att bli kränkt i timmar efter.
Hade först inte tänkte säga nått låta vårat förhållande rinna ut i sanden, men sen gav han mej en bra chans att göra slut, sen fick ja höra hur klent de var o massa shit åxå.
Känner mig förvirrad känns som att hela världen är emot mig…
Det största problemet var nog att ni tog detta via nätet och inte öga mot öga. Jag är inte helt säker på att du verkligen skulle levererat sanningen till honom om du stod framför honom. Det är alltid enklare när man sitter i skydd bakom datorn.
Jag tycker det hade räckt med att du berättat att du inte hade de rätta känslorna för honom. Att du varit otrogen och berättar detta i efterhand gör mer skada än nytta, eftersom ni ändå redan gått skilda vägar.
Men nu är ju skadan skedd och jag tror inte det finns så mycket mer att göra. Bara undvik att svara på hans sms för du ger bara mer bränsle på elden för hans del.
Han är naturligtvis jättesårad och bränd från ert förhållande men han måste bearbeta detta själv nu och gå vidare och det är bättre du bara ligger lågt. Han har säkert lärt sig en läxa och kommer förmodligen bära med sig detta in i nästa förhållande. Jag hoppas också att du själv kanske lärt dig något av det här och att du i nästa förhållande lovar dig själv att vara mer ärlig, både mot honom och dig själv. Då menar jag att du måste vara så rak att du vågar lämna ett förhållande där du inte har de rätta känslorna, istället för att såra vederbörande.
*kram*

Jo jag vet att det var fel att göra så, men samtidigt hade han nog inte krävt samma svar om jag mött honom face to face, han liksom pressade ur mej svaret jag kände mej tvungen att erkänna, har haft såna skuldkänslor.
Sen var de liksom han satt och provocerade fram svaret liksom, annars hade jag bara sagt att jag inte kännde samma för honom, men han lyckades göra mej rätt sur innan han började fråga om de så, han gick in på lite personliga grrejjer som verkligen träffade.
Har försökt att undvika honom men har varit lite svårt hittils.
Tack för svaret, tror faktist inte samma kommer hända igen, så förhoppningsvis har man väll lärt sig nått.
Visst han är sårad o brännd, men de änns som att han försöker ge igen eller nått..är bara rädd att de ska komma ut på nå sätt, för då kommer antagligen hela stan slamp stämpla mej, kommer liksom ha en stor neonskylt runt halsen vart de står slampa känns de som efter vad han gjort som"hämnd" eller va man ska säga, för de är liksom en liten stad, rykten går snabbt, vet en vet alla, så har det alltid varit.
Men somsagt de är inget jag kan ändra på nu, de är ju liksom försent att ta tillbaka de nu…
Tja, det enda du kan göra är att hålla huvudet högt och inte spela med i hans spel med skitsnack och dylikt. Säg inte ett ont ord om honom till någon så kan ju i alla fall du gå ur det här med hedern i behåll. Att göra ett snedsteg, ett misstag eller att på andra sätt lämna en relation där man inte trivs, händer de flesta människor. Ingen har rätt att döma dig och ingen kan kasta den första stenen.
Sträck på dig, för den du ÄR. Visa inte till någon att du engagerar dig i detta, att du vägrar ge tillbaka med samma mynt. Om andra människor uppfattar din ståndpunkt på det här sättet, så kommer han att gräva sin egen grop. Förstår du hur jag menar? En som springer runt med massa skitsnack, och den andra parten som konsekvent vägrar säga något negativt, VEM tror du blir mest positivt bemött, blir mest trodd och faktiskt också mest omtyckt (trots att Du var den som var otrogen). Sanna mina ord, det är hur man beter sig efteråt, som gör skillnaden.
=)

Tack :)
Råkade slänga tillbaka några elaka komentarer på telefonen igår i ren frustration, men har inte hört nå mer från han idag iaf, kommer nu som du sa inte göra destomer av saken utan fortsätta som ingenting och hoppas på de bästa :)
verkligen tack för svare ska tänka på det :)
Håller fullständigt med SharpMissy. Jag har gjort misstag jag oxå i livet men kommer ALDRIG mer att göra om det. Man lär av sina misstag som sagt!