Livet och framtiden!!
Usch har en sådan Depp kväll . Man funderar på livet och framtiden och ja det hela började för några dagar sedan när jag var inne på Facebook och såg att en gammal klasskompis hade blivit pappa en person som man trodde var den sista på jorden att skaffa barn. Det är då man börjar fundera jag har världens bästa familj och bästa hund men jag har inte kille eller barn och jag är 30. Hoppas träffa någon snart men ibland undrar jag när är det min tur?? Jo föresten har jobb och varit singel i 7 år efter att ha levt med en man som inte var snäll så man är nog lite rädd men när är det min tur. Jag jobbar inom restaurang och man ser många barnfamiljer och då känns det lite men tror att mitt största problem är att jag fyllt 30
Har en kompis som träffade kärleken vid 35 och fick barn vid 38.
Förstår att det kan kännas jobbigt och ensamt. Men det är aldrig för sent att finna kärleken.
Tror inte man ska stressa pga ålder och jämföra sig med jämnåriga. Men samtidigt kna man inte vänta på "sin tur" så att säga ;) Men du har ett jobb, och du har en fritid du trivs med låter det som- hund osv. Pojkvän kommer väl med tiden när du är redo coh hittar rätt?
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
30-årskris är det väl nåt som heter. Det är nog mycket vanligt att man vid vissa tillfällen i livet börjar fundera lite extra. Men att jämföra med andra kanske inte är så bra! Alla andra har troligen också sina kriser och inte bara det som man ser utifrån. Att ha fått ett barn innebär inte att man är mer "lyckat".
Sen tror jag inte alls på att det finns någon tur-ordning, så att det kan bli ens "tur". Däremot kan du vara mer eller mindre utåtriktat och öppen för att träffa folk eller inte.
Kanske kan du vända din lilla depp-kris till något konstruktivt genom att du bestämmer dig för att ta tag i något eller göra något du inte brukar göra? något som kanske ökar antalet folk du träffar eller chanserna att träffa trevliga killar ?