Relationer iFokus

Relationer

Etikettjobbet
Läst 6982 ggr
Smeagol
0

Trött på mitt jobb!!

Vet inte egentligen om detta hör hit i detta forum men men de finns så många människor så nån hjälp kanske man kan få??

Jag är så sjukt trött på mitt jobb om jag hade haft pengar eller ett nytt jobb på g så skulle jag sluta direkt men då är inte fallet =(

Det är så att allt är sk*t, inte allt men mycket. Jag jobbar som frukostvärdinna på ett hotel. Och de som äger hotelet är hel veck! De enda de gör när de får syn på en är att klaga och klag aldrig kan de säga något possitivt. Vet inte hur många gånger de gnäll på mig över något =( Man blir j*vlig less., Det är otroligt psykiskt påfrestande. Min chef är helt oki för de mesta, gillar hennes personlighet men när de kommer till dagar ja ska jobba osv så är vi mindre överens. Ja man jobbar som sagt på värdens sämsta jobba, men världens sämta lön och världens sämsta tider. mycket helg jobb är det och man får endast ob på söndagar. Och jag jobbar som extrapersonla så ni kan ju tänka er villken bra lön jag har..

Till lite funderingar som jag har är det verkligen rimmligt att man ska behöva jobba ALLA röda dagar bara för att man är extra personal?? Jag vill vara ledig på middsommar men de ser inte ut som att det kommer bli så:(

Känns som att man bara har skyldigheter och inga rättigheter alls. Och säger man att man inte vill eller kan jobba någon gång så säger min chef att antingen så jobbar man eller så kan man söka sig efter ett nytt jobb.

Ååå…finns så mycket att skriva men blir så arg och upprörd så jag orkar verkligen inte.

sedan är de så att det finns 8-10 personer anställd nu under sommaren men änå så är det alltid jag som får jobba för att alla andra inte kan. Och vad är tacken för det?? Inte ett skit..=(

Jazmine
0

Det är verkligen psykisk terror att inte trivas på jobbet. Det är ändå de man tillbringar den mesta tiden med, sina arbetskamrater.