Relationer iFokus

Relationer

Etikettleva-tillsammans
Läst 3497 ggr
[Devya]
0

Bo tillsammans med exet

Jag och min sambo gjorde slut för en tid sedan men vi tvingas bo tillsammans tills vi får våra nya lägenheter. Det här betyder tortyr.

Han försöker hela tiden bli intim med mig och varje gång jag säger nej så blir han arg och säger elaka saker till mig. Sen fattar han inte varför jag inte är attraherad av honom.

Orsaken till att jag säger nej och att jag inte vill är för att det känns ju otroligt galet att börja ha sex då han och jag inte är längre tillsammans. Det är så många saker som har gått fel. Varför förstår han inte det här? Varför förstår han inte att då han kallar mig hora och andra hemska saker då jag säger nej, gör bara jag att jag absolut aldrig vill bli intim med honom igen?

Jag vet inte hur länge jag orkar med det här.

annikanyfiken
2

Ville han inte att förhållandet skulle ta slut eller varför vill han vara intim med dig?

Har du någon förälder/syskon/kompis att bo hos tills du hittar annat boende?

[Devya]
0

#3 Ibland vill han att vi ska försöka och sen ändrar han sig. Så det är upp och ner hela tiden.

Jag har ingen familj här men vänner. Dock då jag är sjuk och rejält flunssig så tänker jag inte börja smitta ner någon annan. Jag måste vänta tills jag blir frisk.

Karmatarerskanise
1

Men fy vad fult beteende av honom!

Han får väl ta och bo hos någon annan under tiden? Det är ju trots allt han som är riktigt elak mot dig!!

[Devya]
1

#3 Han säger att jag gjorde honom till sådan.

Han är dock också flunssig nu så han kan inte heller åka till någon och det förstår jag. Jag bara vill att alla elakheter slutar.

Vi pratade lite igår och han skulle försöka lugna sig men alla försök till att vara intim med mig så har inte slutat. Jag känner mig så förvirrad.

Gur4m1
2

Oj…nu är jag en sån som älskar ex-sex men jag förstår att det inte är vad du vill ha med honom när han beter sig sådär :/

Jag hamnade i en liknande sits med mitt ex, fick vänta 2 månader på att få min egen lägenhet, jag stod ut någon vecka med honom- när han försökte ha sex med mig varje vaken sekund, och när han inte fick det- så var JAG hemsk, kall etc. HAN hade varit otrogen mot mig, han hade tillochmed ne ny "flickvän". Han grät floder. Det var _riktigt_ jobbigt.

Men jag åkte hem till min mor…där var det också jobbigt men på andra sätt men där slapp man värja sig och känna sig som en skit hela tiden.

Så….du har influensa… han vill ändå ha sex med dig? Bleh. Stå bara emot. Var glad åt att du snart slipper idioten för det är som en idiot han beter sig. Så även om det är jobbigt att han kalar dig för saker, strunta i dem. Alt spela in det någon gång på mobilen sen kan du ta ett snack med honom och fattar han inte hur STÖRT han beter sig så spelar du upp så han får höra sig själv. Det hjälpte mot ett ex jag hade.  Han skämdes riktigt ordentligt när han fick lyssna på hur han lät mot mig.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

[Devya]
0

#5 Nej, det är absolut inget jag vill just nu. Det skulle också bara göra saker och ting ännu mer komplicerat. Inget som jag är ute efter vid det här tillfället.

Han vill ha sex med mig fast jag är totalt flunssig, hostar och är snorig plus att jag har mens. Jag fattar inte hur han kan ens vara attraherad av mig just nu. Det övergår mitt förstånd. Var lär man hitta en annan kille som är så pass attraherad av en?:)

Åsa S
6

När det gäller sex verkar det räcka för många killar att det är av kvinnligt kön inte hur det ser ut bara man får ligga,  testa lägga upp en bild på gratis dejtingsiter du lär få sexinviter från killar av alla åldrar och ofta behöver man inte ens ha en bild i sin profil för att för att få det, det räcker man säger man är kvinna.

Är väldigt många killar som verkar se Kvinnor som nån slags serviceinrättningar som de har all rätt till oavsett hur läget är.

Verkar som du ska vara glad att bli av med denna typen.

[Devya]
0

#7 Nja, han har alltid varit attraherad av mig och bara mig. Han såg inte ens på andra tjejer och kommenterade aldrig någonsin deras utseende. Visst kunde han tycka att andra tjejer är fina men han ville inte se på dem, han var väldigt nöjd med att ha mig.

Det har nog mer att göra med den connection som vi alltid har haft mellan oss två. Det handlade alltså inte om utseendet. Vi hade också alltid otroligt bra sex, aldrig några problem med den biten.

Han är även nu orolig över hur han någonsin kommer att vara lika attraherad av någon annan. Han säger också att det kommer att vara så orättvis mot hans nästa flickvän, då han alltid kommer att vara så attraherad av mig.

Om det inte vore för den biten så kanske vi skulle kunnat vara vänner, men just på grund av att han alltid kommer att vilja ha mig så kommer det att väcka för många känslor.

Han är nog inte som de flesta killar. Han hade chansen att ha sex med en annan tjej men han kunde inte. Den enda han ville ha och fortfarande vill ha är mig. Så det kommer att ta en stund för honom innan han kommer över det här.=/

Gur4m1
0

#7 jag älskar sex, och sex med män så ajg har ingenting emot att män ser mig som ett sexobjekt ibland, så länge de kan respektera ett nej. ÄR alltås inte bara män som vill ha sex, och gillar sex menar jag :>

TS: Känner igen mig, även om mitt ex var otrogen så tjatade han om liknande saker, och han avr alltid attraherad av mig, och hans första två flickvänner var väldigt avundsjuk på "vår" relation- vi fortsatte vara vänner efter några månader. Min attraktion till honom svalnade däremot totalt när han bedrog mig. 

Det är komplicerat, uthärda! :)

[Devya]
0

Tja, aldrig att jag kommer att ha sex med honom nu.

Fick känna på att bli slagen med öppen handlfata inatt. Visst ha jag fått en liten örfil från min mamma förut men det här var något annat och det ringde bara i öronen efteråt. Min käke gör fortfarande ont. Hälften av mitt ansikte värker ännu.

Det värsta var väl att han erkände att han tyckte om det.

Jag måste härifrån.

Gur4m1
14

VA! SLog han dig? Polisanmäl honom! DEt eller få honom att åka till någon annan. Du ska inte behöva ta emot slag. Förstår med influensa osv men om det står mellan att bli misshandlad och att msitta någon med lite influensa så…

Vilken skithög.

[Devya]
0

#11 Jag har bara mig själv att skylla den här gången, tyvärr.

Han började sparka till saker och ting och gjorde nästan illa katten och då klicka det för mig. Jag gick upp ur sängen och gav honom en örfil för nu måste han ju ändå lugna ner sig innan han skadade katten eller sig själv. Jag tänkte mig inte för att det skulle få honom att fullständigt explodera.

Jag gick över gränsen och jag har bara mig själv att skylla. Men jag trodde aldrig att han skulle slå mig så pass hårt att jag nästan flög omkull. Jag tänkte aldrig att han skulle slå mig alls. Jag ville bara få honom att "snap out of it" vilket var så idiotiskt av mig. 

Jag hamna att trösta honom efteråt då han en timme senare blev otröstlig.. Men vi kan inte fortsätta bo tillsammans, det kan gå värre till nästa gång.

[silkesnosen]
13

Men vad i hela friden håller ni på med. Nu packar ni bägge två och ser till att vara på olika håll. Man stannar inte i en sådan negativ situation, för att inte säga farlig, för lite influensa! Iväg med er!

[Devya]
0

#13 Jag ska iallafall träffa min vän idag å snacka lite med henne. Kanske om jag har tur, så får jag bo hos henne en tid men det är inte alls säkert.

Svårt att packa sina väskor och gå om man inte har någonstans att ta vägen…

[silkesnosen]
6

Vandrarhem eller ngt borde ju finnas. Familj, vänner. Säg som det är. Jag har oerhört svårt att se att ngn skulle säga nej i nuvarande situation. Ta hand om dig!

[Devya]
0

#15 Jag vet nog inte av något sådant där. Men nästa vecka ska han till sina föräldrar så det gäller bara att stå ut tills dess.

Igår spårade saker och ting ut totalt. Han var väldigt självmordsbenägen så jag snackade med min mamma om vad jag borde göra. Hon tog min adress och sen ringde hon till någon jour, som sen ringde till mig. Mitt ex blev tokig och började skrika varpå han sen tog min telefon och slängde på luren. Det här resulterade i att polisen kom och knacka på 10 minuter senare.

De stannade hos oss tills ambulansen kom och då gick han med dem frivilligt till akuten, där han fick tala med en läkare. Han kom hem två timmar senare och var faktiskt tacksam över att det gick som det gick. Han fick prata ut och mådde bättre efter allt det där.

Får se hur det går efter det här men inte kan jag lämna honom då han är så här. Vill inte få på mitt ansvar att det händer honom något.

[silkesnosen]
7

Ni behöver vara isär. Han behöver proffesionellt stöd. Ni är uppenbarligen inte bra för varandra. Ta kontroll över ditt liv och hjälp av andra.

Aranea
2

#16 Han är inte ditt ansvar. Hoppas att ni inte bor ihop längre.

[Devya]
6

Vi bor ännu tillsammans. Det här är sista veckan. Det ha gått mycket bättre efter den där natten, faktiskt. Både han och jag mår bättre men vi ska absolut inte vara tillsammans längre och som sagt så flyttar vi isär den här veckan.

Anna4077
2

Du kan visst lämna honom sådär! När polisen behöver komma är gränsen passerad med råge.

Anna och taxen Max

[Devya]
3

#20 Nå, jag flyttar på fredag eller lördag.

Anna4077
0

Härligt :)

Anna och taxen Max