Fredagen den 12/7 2013
Då är det fredag igen! Snart mitten på juli redan. Har ni några roliga helgplaner? Har veckan varit bra? Trevlig helg önskar jag er alla :)
Ska på Tosiabonnadan i Ronneby imorgon, pågår tor-sön men vi ska bara in imorgon, var inne en snabbis idag men var knappt något uppe då tyvärr menmen (skylla oss själva, som inte kollat tiderna haha)
Annars är det inte mycket planerat.
Veckan har varit bra, jobbat bland annat 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Juli menar du? :)
Annars har jag inga speciella planer. Bara njuta av värmen på stranden.
2 oj :d har ändrat det! Tack för uppmärksammandet :) Jag och sambon ska iväg på kvällsfiske. Tar med lite at grilla också. Imorgon ska vi fixa det sista i lägenheten. Veckan har varit varm och skön :)
Sitter för närvarande och myser med dottern i knät. Hoppas på mycket utomhusvänligt väder i helgen, bara det inte blir för varmt. Dessutom blev vi lite spontant hundvakt i helgen så mycket aktivitet med honom blir det!
/Christine
Helgen blir lugn. :) På söndag ska jag förbereda mig på arbetsintervju jag har på måndag! Så ska läsa om företaget och förbereda mig mentalt, haha. Värsta jag vet är arbetsintervjuer. :) Det är så mycket press och man vill prestera så bra så man blir utmattad när den är klar!
5 *lyckospark* Ja det är inte lite press man har på sig.

Sitter o myser med en trött son nu ska snart kolla på film. På söndag ska vi träffa min kusin som bor i gävle , ska bli skoj har inte träffat henne på ca 2 år
#6 Tack. ;P
Jag ska jobba 😛

Har inga helgplaner alls, är helt barnledig, jaja om man nu kan kalla mina vuxna barn för barn, i vilket fall som helst är jag ensam hemma i helgen
Blir väl en del ute i stallet o nån långpromenad med hundarna, ska bara vara
Veckan har varit ok, haft lite feber o ont i halsen, men är bättre nu
Laddar för att börja jobba igen på måndag efter 4 underbara veckors semester.