Relationer iFokus

Relationer

Etikett: förhållande
Läst 1697 ggr
taylorgomez001
0

Jag är inte kär i killen jag är ihop med...

Jo, detta är ett rätt stort problem. Vår relation började med att han klängde väldigt mycket på mig och tillslut svarade jag 'ja' när han frågade chans. Jag känner inget och det blir inte mycket bättre när en kille som är så gullig har börjat flörta med mig. Men jag har inte flörtat tillbacka för att jag vet ju att även om jag inte är kär i killen vill jag ju vara otrogen. Jag har har försökt göra slut men det slutade att han blev lite aggressiv.. Borde jag göra slut? Om ja, hur ska jag göra det för att han inte ska bli så arg?

Bli tacksam för svar:

Kramar: Felicia ❤️

Enjoy the small things in Life...

For one day you will look back and realize they were the big things Hjärta

Karmatarerskanise
12

Vet inte hur gamla ni är, men självklart ska du INTE vara tillsammans med någon du inte tycker om och vill vara tillsammans med.

Skicka ett sms och gör slut om du är rädd för honom.

karamell
6

Gör slut bara, varför ens vara tillsammans med någon man inte tycker om? xD

[Odde]
3

Gör slut med han han får väl bli arg bäst han vill du ska ju inte leva i misär för hans skull!

Magrat
4

Du är inte såpass gammal att du behöver stå ut med fler komplikationer än ett uppbrott. Som tur i turen så slipper ni ju ordna med att finna nya hem då ni redan bor separat med era vårdnadshavare.

Jag tycker absolut att du ska gör a slut med honom, om han blir arg kanske det känns lättare för dig att skriva ett brev till honom där du förklarar at du inte älskar honom och att det är elakt både mot dig och honom att fortsätta förhållandet. Visar han sig aggressiv och arg även efter det tycker jag att du ska tala med en vårdnadshavare eller en annan vuxen som du litar på och be om stöd och hjälp där.

Han har full rätt och det är normalt att känna sig ledsen, sårad och arg, men det är absolut ingenting som han ska låta gå ut över dig.

Du har gjort vad du ska i och med att du ändå har varit ärlig gentemot det själv, och det i sig är starkt gjort. Lycka till med allting och jag hoppas att det löser sig på bästa sätt 🙂

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Gur4m1
4

Skicka ett sms och skit sen i honom. "fråga chans" är inte bindande om inte båda partern upprätthåller känslor för varandra och menar att ha en relation ;) Så 'r det. "på min tid" kunde folk fråga chans på många olika samtidigt, det var inte så seriöst.

Menar, ni hånglar väl inte eller har sex, bara för att du sa ja till när han frågade chans på dej?

Skicka sms eller ge honom en lapp och gå därifrån. Efteroms han blir arg och inte kan hantera ditt beslut moget så öfrtjänar han heller inte fler mogna försök att göra slut, anser jag. När du sagt "jag gör slut" så är det slut, oavsett vad han tycker eller känner för dig. Man måste vara två för att ha en relation tillsammans, vill en ut så är man ju inte längre två stycken.  Sen är mitt råd att inte låta killar tjata på dig om saker, var lyhörd för vad _du_ vill och följ det istället så kommer du att slippa slösa tid på killar du egentligen inte tycker om så mycket (och kanske missar en fin kille under tiden). Lycka till med den söta killen! ;)

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

taylorgomez001
0

Nej, vi hånglar och gör inget sånt! Vi är bara 12/13 år🙂

Enjoy the small things in Life...

For one day you will look back and realize they were the big things Hjärta

ChristineL
2

Jag ser faktiskt inte problemet alls. Gör slut med honom för er bådas skull!

wolfgrin
1

Visar han aggressivitet så skriv och gör slut om du har telefon dvs och blocka sedan numret..  lite omoget kanske men verkar han aggressiv så bör du inte utsätta dig för det och självklart inte vara med någon du inte har känslor för när den personen har det för dig, det är inte schysst i längden mot någon av er.
Han kommer förstå senare om inte direkt.

Ge mer än du förväntar dig att få.

[Tilde]
4

Gör slut och är han aggressiv så säg till dina föräldrar! Ingen ska bete sig hotfullt mot dig! :)