Sista fredagen i augusti 2013
Har ni några roliga helgplaner?
Ikväll ska jag och sambon äta entrecote med ugnsbakad potatis och hemgjord bearnaisesås.
Imorgon ska vi ha kräftskiva med ett annat par. Blir den första för i år. Ska bli så gott! Hoppas nu man lyckats hitta goda kräftor 😃
**
Nöjda med sommaren?**
Jag är helnöjd. Två semestrar. Bra fiske. Fint väder. Blivit sambo. Spenderat sommaren med kärleken.
Varit på någon kräftskiva?
Nej, som sagt blir kräftisen imorgon den första för i år.
Imorgon blir det att åka till pojkvännen för övernattning, på söndag bara chilla.
Sommaren är jag helt okej med.. har bara tagit det lugnt i stort sett och ingen kräftskiva i år! Gör mig ingenting. :)
Hösten är så välkommen så!
Nej, vi ska bara bli friska. Vi har legat i feber i flera dagar. Och blir vi friska så ska vi börja flyttpacka :)
Nöjda med sommaren?
Ja, väldigt! Vi har haft en jättefin sommar. Vi har gift oss och åkt runt i Sverige och hälsat på våra familjer, och delat många fina picknickkvällar vid ån.
Nej, jag är vegetarian. Visst kan man gå på dem ändå, men det har inte blivit av.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Nja ska på kalas imorgon (lördag) och sedan firar jag & sambon 6 år tillsammans på söndag. Vi ska ha Kinamat har vi bestämt oss för 😃
**Nöjda med sommaren?
**Ja hyfsat. Jobbat en hel del, men fungerat.
**Varit på någon kräftskiva?
**Nepp inte hunnit med det, men ätit kräftor med sambon 😃
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har ni några roliga helgplaner? Ska hämta min fru på Arlanda. Städade lägenheten ordentligt. Det blir romantisk middag hon varit i England i två veckor på kurs.
Nöjda med sommaren? Vädret har varit underbart och jag älskar denna svenska sommaren.
Varit på någon kräftskiva? Har inte hunnit med detta.
Ta nu vara på lördagen och ha det mycket mysigt. 💋
Nä, vi ska bara vara hemma och ta det lugnt. Grilla lite och se en film tror jag.
**Nöjda med sommaren?
**Väldigt, väldigt nöjd. Det har varit en omtumlande sommar minst sagt. Vi har bestämt oss för att gifta oss, bokat datum och beställt ringar. Vi har plussat och längtar nu ihjäl oss efter vår lilla knodd. Omtumlande som sagt, allt går väldigt fort men jag skulle inte vilja ändra på någonting :)
**Varit på någon kräftskiva?
**Nej, gillar inte kräftor så det gör mig inget.
Igår hade vi tänkt åka till en trevlig restaurang för att förskottsfira min födelsedag (vilket vi hade planerat och sett fram emot i ett par månader minst). Istället fick vi spendera dagen med att bära upp allt från förrådet till lägenhet eftersom någon brutit sig in där och snott grejer natten innan. Andra gången på två månader! Sen mådde man ju toppen resten av dagen…
Sommaren var i övrigt bra. Tre toppenveckor i Kanada!
Jag har aldrig varit på någon kräftskiva och jag har nog inte ätit kräftor mer än en dryg handfull gånger. Jag tycker det är gott och allt men som barn tyckte mina föräldrar det var dyrt, vi hade ju gratis kött ute i hagen! Sen har det inte blivit av.
Min man har varit med om en olycka i veckan och krossat en ryggkota. Åkt ambulanshelikopter till Uppsala, blivit opererat i ryggen där de skruvat ihop trasiga kotan med titanskruvar… Det mest positiva jag kan säga om helgen är nog att han ska komma tillbaka till det lokala sjukhuset så vi kan ses.
Sommaren har varit Intensiv, ovanlig, omskakande,turbulent.
Ne inga kräftskivor. mannen brukar fiska kräftor, men inte detta året.
Har ni några roliga helgplaner? Jag har jobbat hela helgen, så har inte hittat på något alls.
Nöjda med sommaren? Absolut! Fantastiskt väder, mina semesterveckor var dom bästa man kunnat tänka sig, träffat nya vänner och verkligen njutit. Hade väl gärna haft sommar lite till, men det har varit en fantastisk sommar!
Varit på någon kräftskiva? Har varit på en, en kompis som fyllde år bjöd på kräftor. Missade vår årliga kräftskiva som vi har när farfar fyllde år, det var lite trist.
Johanna - Instagram
Oh, ja! Vi har haft kombinerad försenad bröllopsfest samt namngivelse för vår lilla dottern, så vi har haft fullt upp sista tiden kan man säga :)
Nöjda med sommaren?
Har fått världens underbaraste unge så är såklart jättenöjd! Har kanske levt lite för mycket i bubblan som nybliven förälder ;)
Dåligt med det i år…
/Christine