Relationer iFokus

Relationer

Etikettskilsmässa
Läst 1497 ggr
Hannah0211
0

Hur märke ni otrogenhet?

Jag behöver lite hjälp det är så att jag tror mitt ex var otrogen. Han var borta en vecka, drack rätt så mycket och vi hade inte haft sex på typ 2 veckor (han vill ha sex rätt ofta så han var rätt frustrerad) När han kom hem igen var han lite konstig inget speciellt egenkligen men någonting var det, sen tog han bort mitt namn på msn sen satte han tillbaka det och sen tog bort det, när jag sov över där fick han sms från nån (han brukar nästan aldrig få sms) och då vände han bort sig. Men när jag får sms frågar han jämt vem det är ifrån och gärna vad det står också.
Och nu tror jag även att jag har klamydia (ska upp och testa mig idag och har jag det så är det ju inget snack om saken att han varit otrogen). Men innan jag fått svar, ni som haft partner som varit otrogna hur märkte ni de?

[Sajberlena]
0

Har du frågat honom rent ut?

Man har liksom ett sjätte sinne ibland, man känner det bara på sig. Då brukar det vara det enda raka - fråga! En del förnekar och ljuger, andra är faktiskt brutalt ärliga och säger som det är.

Om han förnekar så fråga vem sm SMS:ar honom på nätterna! Fråga varför han tog bort ditt namn! Raka puckar, gå inte runt och fundera - har han rent mjöl i påsen så svarar han!

Hannah0211
0

#1 Nej har inte pratat med honom sen det tog slut, har grejer som jag måste hämta uppe hos honom , men han vill inte träffas än säger han.

april4
0

Precis om Sajberlena säger, man känner det på sig och oftast brukar den känslan vara rätt, men fråga honom rent ut vet jag.

Du ska inte dansa efter hans pipa och träffas endast när det passar honom. Som människa är man värd så mycket mer, än en dålig behandling. Hoppas det går bra för dig. Kram

bubbelbubbel
0

puh ! jag förnekade i två år att en gammal pojkvän jag hade, var otrogen, alla sa till mig att han var det, och kär som jag var litade jag helt och hållet på honom. det var ju lixom alla tjejer det var fel på, inte honom, dom var ju bara avundsjuka, eller hur ? ;)  det gick till en gräns en dag, när jag satt på internet och läste i en kompis gästbok, och en kompis till henne skrev "hur kan du kalla henne din bästa vän, och sen göra så emot henne ??" och ringde upp kompisens kompis, och hon hade ju lovat att inget säga så hon sa inget, men hon svarade ja och nej på mina frågor. ett+ett, han låg med min bästa vän.
hon var för tillfället i utomlands så jag satte mig ner och skrev ett mejl med väl valda ord. Han erkände för en gångs skull, på en enda gång..

så mitt enda tips, bara fråga honom. och hoppas på att han är ärlig, du kan märka ganska snabbt om han ljuger, om han undviker din blick, börjar hånskratta, eller rentav blir förbannad och säger att det är ditt fel. då finns risken att han inte är speciellt ärlig..

Stravaganza
0

''Tiden. Det var den som avslöjade honom. Tiden som gått sen han rörde mig senast.''?

Elisabeth-J
0

En kille som jag bodde ihop med för många år sen skulle ut en kväll på krogen och jag tänkte passa på att meditera och tyckte det var skönt att få vara själv en kväll. När jag mediterar ser jag allt som en film, han är otrogen på krogen! Jag såg allt så tydligt och litade fullständigt till det jag såg. Dan efter sa jag till honom att jag visste vad som hade hänt, han förnekade självklart och för att han inte skulle kunna säga att jag hade fel så berättad jag hela historien och hur tjejen såg ut bl.a. men jag sa att en kompis hade sett dom. Då erkände han och det var så som jag sett det och jag fick se tjejen sen och det var hon! Han fick flytta hem till sin mamma den dagen!

Ofta är det en fördel med att vara medial men det är jobbigt också ibland =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus