Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 762 ggr
semenius95
0

några tips eller något ?

Börja snacka med en kille för typ en månad sen.. 
Då var de bara på facebook, sen blev de en del skypande, samtal och sms. 
Oh typ sötis, snygging, finis och sånt från bådas sidor. Han kunde skicka många hjärtan helt utan att jag skrivit något. Ringa mig utan att jag bett honom. 

En kväll när jag mådde dåligt var han beredd på att komma och hämta mig.. Men tacka nej, så feg är jag. 

Han sa för typ en vecka sen att han fått känslor för mig, och att han får känslor lätt. (alltså du inte för varje tjej så precis)  

Han hade skrivit på internet typ så: Varför kan du inte fatta att jag vill att du blir min? 
Så fråga jag vem han menade.. Så fick jag till svar: lista ut de själv ;) 
så svara jag: då är de någon annan då. han bara: neej,… 

Han flyttar fram när vi ska ses och när han ska ringa osv.. 

Så nu sågs vi i förrigår, han tog med sig sin kompis, och jag tog med min. För jag är riktigt blyg (han med) men jag trodde inte han var så blyg. Men jag skrattade endå och sa något litet. 
Jag fick en hej och en hejdå kram. 

Och sen när jag frågar något nu så får jag svaret: lista ut de själv ;) 
Och sen säger han bara att så har han alltid varit, när jag frågar om jag inte kan få ett ordentligt svar..  

Jag kan verkligen prata med honom om allt, och vill verkligen vara med honom. Men jag vill typ inte va för på och så vidare… 

Någon som har nån ide om va jag kan skriva till honom ? … 

(juste de, han är väldigt brydd om mig. Han märker om jag mår dåligt, via sms, och då ringer han alltid upp och blir sur om jag inte svarar och typ tvingar mig att säga de till honom) 

och förlåt för rörig text, fick skriva ner ganska mycket, ifall ni ska hänga med xD

Anna4077
0

Vad menar du när du säger att du frågar något och får svaret att du ska lista ut det själv? Vad frågar du då? Att han gillar dig har du nog fattat. För det visar han ganska övertydligt om du frågar mig. Tror inte riktigt att du kan vara för på. Jag tycker han är väldigt på, tycker sånt är läskigt så jag hade inte gillat det. Men om det inte stör dig så tror jag inte du kan vara för på tillbaka så länge du inte flyttar in hos honom eller sätter krav på honom. Ge honom utrymme men dina känslor kan du troligen varit öppen med helt för han är ju det. Tänk inte för mycket :)

Anna och taxen Max

semenius95
0

#1 Hur märker du att han gillar mig ? :) 
Jag känner inte att han är på mig, för de e jag som skriver först, och han skriver korta svar. Han har haft mycket på jobb förra veckan har han sagt, och denna veckan är han ledig men ja. 

Typ igår skrev han: synd att du inte var här, vi hade haft kul :) 
och så skrev jag när jag vakna, vad mena du med de ? Han bara :lista ut de själv :)

Anna4077
4

#2 när han skrev "jag önskar du va min" och tyckte du kunde lista ut vem det var menade han dig. Det han skrev igår menade han att han ville att du hade varit där. När han flyttar fram och vill träffa dig tidigare eller ringer tidigare är det för att han helt enkelt inte orkar vänta tills avtalad dig, han längtar alltså efter dig. Han ville "rädda" dig när du mådde dåligt, vill trösta dig när du mår dåligt och han skrev rakt ut att han hade känslor för dig :p Väldigt tydligt, han gillar dig. Visa att du gillar honom med :) när han säger att du får lista ut en sån sak själv är det hans sätt att bekräfta att det är dig han pratar om eller att han vill vara med dig men utan att verka "töntig"

Anna och taxen Max

semenius95
0

#3 Alltså om han säger att han ska träffa mig en t.ex. Så får jag skriva till honom då den tiden vi skulle ses och då säger han: nej de kom förhinder, får ta de en annan dag.. 

Tack :)

Anna4077
0

#4 ah men då flyttar han inte fram :) gör han det upprepade gånger utan anledning så får du bara säga att du inte vill träffa honom mer om han inte prioriterar dig :)

Anna och taxen Max

Toxics
0

Jag tycker att hans sms när han skrev "Jag vill att du ska vara min", inte går att misstolka och att man listar ut själv rätt snabbt vad han menar då han skriver exakt vad han vill.

Samma när han skriver att han önskar att du var där för då hade ni haft roligt, går inte heller att misstolkas.
Om han nu inte talar om sex. För då kan de misstolkas -.-

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

semenius95
0

#6 Ja men han skrev inte ;: Jag vill att du ska vara min: direkt till mig. 
utan under sin instagram bild…

Toxics
0

7# Okej! Då förstår jag, jag tycker att du ska fråga honom rakt ut vad han menar. Det är det snabbaste och enklaste sättet att få reda på vad han tänker =) Go for it !

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

semenius95
0

Jag fråga va han menade, och då sa han bara : lista ut de själv ;) 

Jag skev för någon timme sen att jag gillar honom, så skrev han awwweee, sen fråga jag om har vart upptagen, och de vart han.. får se om han skriver..