Relationer iFokus

Relationer

Etikettleva-tillsammans
Läst 2167 ggr
Hannah0211
0

Ska jag låta honom vara?

Igår var jag uppe hos killen, sen när vi skulle lägga oss så började han ta på mig men jag typ tog bort hans hand så frågade han var det var jag bara nee inget speciellt, för det var inget speciellt jag var bara inte sugen då börja han fråga om jag hade mens och grejer jag bara nee. Då säger han: Men då kan jag ju lika gärna vända mig om och sova, men skit sur ton. Jag bara men gör det da, sen typ flytta han sig så långt från mig det gick och kasta över täcket på mig. Så då kände jag att jag inte hade nån lust och va kvar så jag går. Sen inatt skickade jag sms där det stog nått liknade: Om du bara vill ha mig för å ha nån å knulla med så behöver vi inte träffas nått mer men vill du mer så hör av dig.. Jag har fortfarande inte fått nått svar han är iof på jobbet. Men va tycker ni ska jag vänta ut honom eller ska jag gå till honom och prata?

Om ni kanske undrar varför jag skickade ett sånt sms är för vi träffas bara på kvällarna, jag sover bara typ hos honom sen hittar vi aldrig på någonting vi är bara hemma hos honom. Jag gillar honom väldigt mycket men jag vill inte bara va nån som passar när man vill ha sex.

Gasoline
0

Ja, jag hade en kille som var lika dan, om vi inte skulle ha sex vart han skit sur och ville inte röra mig, då han tyckte det var onödigt att "kåta upp sig" och inte få något. vi sov på varsin kant i sängen oxå, sängen är 105, men ändå så kande vi lägga in en person till emellan, han var skit larvig.
Finns det mycket mer hos honom du gillar, tänk efter ifall han verkligen är värd att vara tillsammans med, ifall DU verkligen gillar honom. Försök förstå hur han tänker, vill han bara ha sex med dig eller gillar han verkligen dig.

Janica
0

Ja, jag tycker du ska vänta ut honom. Du har ju ingen anledning att ställa upp på sex om inte du själv vill.

Och han måste ju kunna acceptera även om du inte vill.

Stå på dig!! Ingen ska kunna behandla dig så.

Och gillar han dig på ett annat plan än bara sex, så kommer han ta kontakt med dig.

[Sajberlena]
0

Du har ju givit honom ultimatum redan genom ditt SMS - hör han inte av sig så vill han inte ha mer än sex.

Bollen ligger hos honom nu, låt den stanna där. Hör han inte av sig - leta vidare till du hittar någon som förtjänar dig.

Lycka till!

bubbelbubbel
0

jag tycker det var enormt starkt av dig att bara gå, och sen skicka det sms;et, jag vet själv vilken tönt jag kan vara..:P

men vänta ut honom du, om du klarar av det…
men låt honom för guds skull inte vinna över dig..

och om han mot förmodan inte hör av sig, så har han bevisat vad han är för nått, och då har du det bättre utan :)

[SharpMissy]
0

Ha nu en sån stolthet att du INTE hör av dig igen. Jag tycker för min del att det är helt UPPENBART att han bara har dig för att ha något varmt och skönt att stoppa in den i…

Hör han inte av sig så ska du inte göra det heller. Han fattar nog vinken i så fall. Sen finns det ju killar som också visar sig lite mer tillmötesgående under en kortare tid, för att få tjejen dit de vill igen. Manipulerar och håller på. Det svåra är för dig, om du har känslor för honom, att se klart på om det är just det han håller på med. För en utomstående, är det alltid solklart.

Nej du, vännen. Du är som sagt, ung och har livet framför dig. Det finns så många fina killar där ute, slösa inte dina bästa år på någon som utnyttjar dig.

*kram*

siddelina
0

Varför lägga ner energi på honom?!!! Nä, bollen ligger hos honom nu och vill han inte mer så är det upp till honom. Du ska inte gå med på sex om du inte vill!

Hannah0211
0

Kan berätta vad som hänt. Han hörde inte av sig så jag festa och hamna på samma fest som hans kompis, så vi börja snacka och hans kompis sa att X (vi kan kalla honom de) tyckte väldigt mycket om mig och att han blir som en annan person när han är med mig. Sen ringde X till kompisen och sa att han skulle ha efterfest, så jag skulle gå hem och på hemvägen träffar jag honom och han hade druckit rätt mycket men iallafall så började vi prata och sen följde jag med honom hem. Jag får se vad som händer nu, tänkte att jag inte skulle höra av mig iallafall utan att han får göra de.

Petra_
0

Det verkar som att du bara vill att nån ska tycka om dig, men är du beredd att göra det på din självkänsla? För jag vet hur det känns att ställa ultimatum efter ultimatum och sen falla om och om igen. Jag vet hur det är att vara 17 år och tro att hela världen är emot en. Skit i killar ett tag och ta hand om dig själv, det har du igen sen. Lycka till.

AnneN
0

Jag tycker du ska vänta tills han slutar jobbet och då ta ett allvarligt samtal med honom mellan 4 ögon (inte via telefon)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Mia-
0

VÄNTA UT HONOM!!!!!!

Diezel
0

gör en lista…. på ena halvan skriver du positivt som rubrik och på andra halvan negativt… då skriver du ner allt som är positivt och negativt under dessa och sen ser du vad som väger tyngst… bara ett tips jag kan ge dig… hoppas att det ordnar sig…

Hannah0211
0

Nu har det gått en vecka sen jag hörde något från honom, och nu börjar det funka rätt bra, har inte fällt några tårar sen då, jag drömde om honom inatt , men det var om den personen jag önska han var ,inte den han är. Och han har mitt mobilnr och min msn om han vill ha tag på mig men ingenting har jag hört så jag betydde kanske inte så mycket som jag trodde att jag gjorde för honom. Och jag vet jag förtjänar en bättre person som visar mig iaf lite kärlek, men det är svårt å se sånt när man är kär, tyvärr.

Rita-S
0

Jo det är klart det är svårt, när man är kär kjänner man det som man skulle överleva vad som helst bara man får en liten gnutta uppmärksamhet från den man är kär i. även bruk-och-kast är bättre att va utan kjänns det som. Men du vet nog att i det långa loppet får inte sådana förhollande en att må bättre, på sikt kommer du bara må dårligt av att inte få det du är värde att få :) Lycka till, hoppas du hittar en god mann som behandlar dig bra!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Gasoline
0

#12 Ja, då tycker jag att du ska spola honom, han verkar inte så intresserad utav dig. Du förtjänar absolut något bättre!