Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1680 ggr
[fantasilös]
0

tycker han om mig eller inte?

Det här kommer säkert bli vääldigt långt nu, men kämner att det behövs för att förklara allting. För ca 5 månader sen började jag prata med en kille (via sms), han verkade helt underbar! Varje morgon när jag vaknade hade jag ett sms från honom, jag svarade & pratet fortsatte fram tills det var dags för oss att sova. Vi bestämde att jag skulle ta tåg upp till honom (han bodde ca 6 timmar från mig med tåg), jag åkte upp dit & var där en vecka. Hela den veckan var underbar! Jag åkte hem & vi skrev med varann varje dag, men nu på ett lite mer kärleksfullt sätt, att vi saknade varandra osv. Men helt plötsligt hade jag inget sms när jag vaknade, jag skrev till honom & jo han svarade med verkade ganska "off". Det fortsatte så ca en månad, sen vände det LITE & man fick ett hjärta lite då & då. Hur som haver så fick jag jobb i samma stad som killen bodde i, jag flyttade in hos honom & bor nu här. När han var på jobbet en dag (ca 3 v. sen) så fick jag ett sms att jag får bo här men han vill inte ha något förhållande. Och för ca en vecka sen sa han att när han mår bra igen (han liv är ganska kaotiskt just nu, & han mår inte alls bra över det) så kan han helt klart tänka sig ett förhållande med mig. För ungefär 3 dagar sedan så började vi bråka rejält, värre en någonsin. Vad vi bråkade om känner jag att vi inte behöver ta upp, men jag kan säga att det handlade inte om någon annan kille/tjej, det handlade om en helt meningslös sak egentligen. Men men han sa iallafall att jag får vara kvar över natten, får sova på soffan & att jag ska ut nästa dag! Jo så jag la mig på soffan, han gick in & la sig i sängen, efter en stund fick jag sms, vi skrev lite, han sa att jag fick komma & lägga mig i sängen så det gjorde jag. Vi var egentligen inte sams då, men han höll om mig (vilket han inte gjort någon annan gång då han som sagt inte vill ha förhållande just nu). Dagen efter sa han att han inte ville att jag skulle åka, (jag skulle åka kl 18 den här dagen) dels för att jag inte borde ge upp mitt jobb. Jag stannade & nu sen bråket hae han varit extremt gullig, mysig & snäll. På kvällarna när vi ligger i soffan så håller han om mig, "klappar"/smeker mig, pratar, skrattar, osv jätte mycket & helt avslappnat, vi går & lägger oss samtidigt, I sängen håller han om mig, pussar mig på pannan, osv. Inget av detta har han gjort sen jag flyttade in. Sån här var han första gången/första veckan vi någonsin träffades. Så min fråga är nu, hur ska jag tolka detta? Tycker han om mig "igen" eller vad är det här? Blev säkert rörigt men jag hoppas att ni förstår mitt inlägg ändå. Tack på förhand.

Maria
5

Det bästa är väl att fråga honom?

Försök att inte tolka saker och ting för om man inte känner varandra riktigt ännu så är det lätt att feltolka.

/Maria