Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 468 ggr
Asagard
0

Fan va lycklig jag är!!! :-D

Igår satt jag i bilen och plötsligt kom känslan över mig - FAN VA LYCKLIG JAG ÄR!!! Efter säkert 10 år av mer eller mindre depp så var allt bara så uppenbart. Så mycket jag gått igenom och allt har verkligen varit piss i min värld, allra helst sista åren. Och tänk att vi faktiskt hållt ihop trots allt!

Vill bara skrika och leva vidare i mitt lyckorus! :-D

[SharpMissy]
0

Skönt och härligt att läsa om ditt lyckorus!!

Håll fast vid känslan och sök att finna den oftare.

Många varma grattis till dig!

Asagard
0

Tack! Det känns så skönt och det känns, för en gångs skull, att allt har en lösning, trots att en hel del problem fortfarande kvarstår.

Rita-S
0

Men grattis :D Njut av det så länge det håller!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Sessan1
0

GRATTIS får man väl säga. Jag har ALDRIG känt mig lycklig i hela mitt liv :( Kommer väl ALDRIG att få uppleva det :(

Asagard
0

#4 Men du, det trodde inte jag heller att jag skulle göra, men så helt plötsligt så kom den där känslan. Den går faktiskt inte att beskriva, men jag kände verkligen att jag har allt jag någonsin kunnat önska mig och livet är helt perfekt! Finns ingenting jag skulle vilja ändra på i dagsläget! :-D

Stravaganza
0

Det var ju trevligt att någon är lycklig i alla fall.

[SharpMissy]
0

#4 Jag rekommenderar dig ändå att läsa The Secret av Rhonda Byrne. Med en positiv inställning kan man faktiskt komma mycket långt. Jag tror att ställer man in sig mentalt på att man aldrig ska få ett bra och lyckligt liv, hur ska man då kunna uppnå det??

Jag vet också att vissa människor drabbas hårdare än andra, av olyckor, sorg och tråkigheter. För dessa är det säkert jobbigt att höra ett klämkäckt "ryck upp dig", särskilt från en som inte varit djupt nere i livets svårigheter. Men jag vet att en del människor är förvånansvärt hela och lyckliga efter mycket svårmod, och man förstår inte hur de orkat gå vidare. Jag tror att de har en inbyggd förmåga att skaka av sig, att se det ljusa i tillvaron och att kunna gå vidare.

Det största flertalet människor får sitt mått av svårigheter, frågan är hur man hanterar dem.

Johanna
0

Härligt!

den där känslan kommer över mej titt som tätt nu för första gången i mitt liv oxå.. Glad

Jag bara känner hur lycklig jag är o hur bra mitt liv faktikst har blivit… sen har man ju skitdagar oxå men

AusaBausa
0

kan också bara få den känslan rätt som det är …vi gör inget speciellt, bara hemma o umgås hela familjen o plötsligt kommer det över en hur bra man har det o vilken underbar familj man har o hur lycklig jag är!

siddelina
0

Härligt! Så där kan jag känner jag också titt som tätt. Just nu känner jag mig urlycklig när jag hör Peps Perssons låt: Oboy på tv. Inte lika bra som när han sjunger den själv. Men bara texten ger mig gåshud över hela kroppen av lycka  

[Anna-N]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst är det härligt när det där "ruset" kommer igenom kroppen.

På senaste tiden har det kommit titt som tätt och jag är verkligen lycklig sedan våran lilla son kom till världen. Han är underbar! Kyss

Asagard
0

#11 Jag förstår att din lilla guldklimp ä underbar! Får man låna en stund?! Räcka ut tungan

[Anna-N]
0

#12: Ja, ett par timmar eller så …..Sen är nog saknaden för stor ;-)!

Asagard
0

#13 Jag förstår det! Små barn är för underbara, i alla fall när de skrattar eller sover. :-P