Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 5393 ggr
iphoneflickan
0

Vet inte vad han vill..

För några månader sedan träffade jag en kille. Jag tyckte vi verkligen klickade riktigt bra och det verkade som om han tyckte detsamma. 

Han har kommit och mött mig varje gång, och hämtat mig en gång då jag var lite för full för att åka hem. Vi umgås som kompisar när vi umgås och han har sagt att han ser mig som hans vän och inte kk. 

Ja vi har sex varje gång vi ses vilket jag inte ångrar men jag skulle vilja sluta då jag tror det kommer ta på våran kompisrelation. 

Jag vet inte vad han vill, men jag det känns som om han bara vill ha sex och sen inget mera. Men eftersom han själv inte ser mig som något kk så börjar jag undra vad han egentligen vill med oss. 

Jag kan säga att jag inte är kär i han för han har aldrig visat sådana känslor för mig, vilket jag tycker är sjukt bra om han inte vill något seriöst med mig. Men på något vis saknar jag han och hans uppmärksamhet på mig när vi inte umgås. I början så smsade vi ju typ varje dag men inte längre, nu börjar jag smsa först men det gör inget eftersom jag märker att han vill fortsätta smsa. 

Så vad tror ni? Är jag bara ett objekt för han eller vad tror ni han vill? 

Förlåt för en sjukt vimsig text..

OlgaMaria
0

Du kanske är en kk som är en vän för honom….

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

ramm5tein_
0

Jag undrar mer vad du vill? Då du skriver i början att du har träffat en kille som du kände att du klickade direkt med. Och att du skriver att du saknar hans uppmärksamhet. Vill du vara hans vän som du även ligger med? Är ju en kk enligt mig.

Så ja, han ser väl dig som en vän han ligger med då 🙂

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

zellen
4

Jag har varit i en liknande situation för ett tag sen. Och jag såg verkligen honom som en av mina närmaste vänner och vi hade känt varandra i flera år, varav det sista var det sex inblandat. Då som bara KK. 

Jag bestämde efter ett tag att jag skulle ändra min syn på sex och bestämde mig för att nästa gång jag har sex med en kille så ska det vara av kärlek. Han hade en tid förre detta även dejtat en tjej som det det inte gick bra med. Så ingen av oss hade känslor för varandra på det sättet. Det hade vi pratat om redan från början.

När jag i alla fall sa att jag inte kommer ha sex med honom nå mer på grund av att jag hade lovat mig själv att leva på ett annat sätt, så berättade han att han inte ville träffa mig nå mer. För att han skulle tycka det var jobbigt att träffa mig eftersom han skulle tänka på sex varenda gång vi träffas. 

En person jag brydde mig jätte mycket om hade bara velat ha min kropp. 

Jag säger inte att det behöver vara så för er. Men eftersom du är rädd att eran kompisrelation kommer ta slut om ni slutar ha sex, så borde du kanske lyssna på den rädslan och ta reda på det. För mig, i min värld så kommer en KK relation alltid ta slut en dag, när den andra hittar någon. Det kan vara väldigt tungt om man tror man byggt upp en vänskapsrelation med någon som såg det på ett annat sätt och lämnar en en dag.

zellen
0

Oj ursäkta jag läste fel! du skulle vilja sluta eftersom du är rädd att det tar på er kompisrelation sa du ju :) Okej, nå min historia kanske ger något i alla fall:)

iphoneflickan
0

Jag vill ju inte förstöra våran kompisrelation, men han verkar inte förstå att det kanske gör det om vi fortsätter som vi gör. Enligt han gör det inte det vilket fick mig en funderare. 

Jag vill sålänge bara vara hans vän, har inga känslor för han direkt men jag mår ändå dåligt och får massor av konstiga känslor när vi har sagt hejdå när vi har umgåtts. 

Zellen: Jag vet dock inte hur jag skulle säga detta utan att typ på ännu mer dåligt över hur detta slutar.

En annan sak sa du detta face to face?

OlgaMaria
0

Jag tror också som zellen, att den dag någon av er hittar en partner, så kommer er relation med största sannolikhet ta slut.

Om du ska vara glad i relationen måste du nog också se det som en kk fast också en vän, men att det kan ta slut när som helst, för du är vare sig hans flickvän eller vän.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus