Pappor = skadliga?
Ja, enligt denna artikel så ska pappor vara skadliga mot barn och anses inte vara en trygghet/säkerhet för barnet fram till att den är runt 3-4år gammal.
Vad anser ni?
Pappor och småbarn
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg

KVALIFICERAT NONSENS!!!!!!!
Som bygger på gamla fördomar!
Allt hon säger bygger ju på att uppfostran av män och pojkar inte har ändrats män sedan 1800-talet.
Läste den i natt!! 😡
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Lägg till att artikeln är från 2007 och att en stor andel av svenska befolkningen troligen redan har klassat den så kallade professorn som en total idiot som har helt skev bild… 😛
Ja precis, under de snart 7 år som gått sen artikeln publicerades har det hänt en del. Exempelvis lämnade hon Hjärnfonden förra gången den gamla artikeln var uppe och snurrade för snart två år sen.
Artikeln fick också hård kritik.
Oj, jag noterade inte att den var så pass gammal! Ber om ursäkt för det.
Själv tycker jag det är stört löjligt!
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
Ja, det är såklart fullständigt trams.

Vad bra att jag fick med håll av flera damer här på sajten. När jag skrivit den kände jag mig lite dum! Blev så himla arg.
Som " Gammal förorättad Gubbe",
Herrejösses säger jag bara, lever vi på stenåldern eller!!!!
Får genast ringa till min kompis och säga att han har skadat sin son eftersom han har ensam vårdnad om honom och att han genast ska ge tillbaka pojken till sin mamma som har slagit honom, har diverse psykiska problem och är alkolist.. För där kan han ju inte få några bestående men för resten av livet! 🤔