har han känslor kvar eller vad?
hej!! vad tror ni om detta??
kan han ha känslor kvar?
I slutet av november blev jag väldigt trött på min sambo,då han förändrats mycket sista tiden,misstänker depression.
jag frågade han om han hade känslor kvar för mig,fick bara jag vet inte.. tills jag frågat några gånger till,då sa han nej.jag packade lite kläder åt mig och min dotter (inte gemensam) åkte hem till en tjejkompis och sov hos henne i två nätter,jag orkade inte vara hemma och träffa han,var så ledsen osv.Jag och min dotter kom hem,han var hemma men var jätte sur och irriterad,jag försökte prata med honom men det slutade med att jag också var jätte arg,packa lite saker åt han i en påse öppnade dörren och bad honom att gå.
Efter detta har han kommit flera gånger för att hämta saker,inte så konstigt men när jag ber han o ta med datorn jag lånat,så säger han jag kan ta den sedan…visst ahn kom o hämtade den dagen efter,han kom och skulle hämta vantar osv till sin dotter.. öhh hon har alltid full sån utstyrsel när hon kommer ifrån sin mor.. vilket hon även hade då…han kom för o hämta sina vinterskor,satte sig o tittade på tv liten stund med mig.. fick känslan av att det e något han vill säga man inte kan eller vågar.. denna känslan fick även min 9 åriga dotter.. fastän jag inte sagt något till henne om den…
han var här o hämtade sin dotters julklappar,så min dotter tyckte att han skulle ta med den vi köpt till han… en liten lätt sak bara… men nää jag hinner o hämta den innan jul fick hon till svar.. och javisst han kom dagen innan julafton.. o hämtade den… han fick med sig lite julmat då jag vet han jobbar ensam och på annan ort över hela julen.. fick tack sms med frågan vart fick du maten ifrån….
Både allt detta och min magkänsla och hjärtat säger mig att han har känslor för mig,men mår för dåligt….så igår kväll följde jag min känsla.. och skickade ett sms till honom… iof inget man behöver svara på.. men fortafrande ingen reaktion…. har min magkänsla fel eller vad e detta???
Jag ser inte direkt något som tyder på att han ångrar sig. Men sen är det ju bara han som kan svara på det du vill veta.
Kommunicera med honom!
vet ju inte vad jag ska säga till honom… känslor kanske inte är smart om han nu är i en depression….
Men är du säker på att han är i en depression? När du skriver misstänker. Du skulle ju kunna skriva ett mail till honom och lägga bollen hos honom. Du kan skriva att det känns som att han har känslor kvar, att du blir lite förvirrad och att du inte vet vart ni står. Då får han avgöra själv om han vill svara och det kanske blir enklare än att fråga honom rakt ut, om han är i ett känsligt tillstånd vill säga.
Ifall du känner att det gnager mycket på dig kan du åtminstone göra ett försök, så har du säkert läget under kontroll efter han gett dig svar!
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
jo,jag är säker på att han är deprimerad,har pratat med psykolog om han och han säger att min fd sambo är ett skolboks exempel på depression….
ja,det verkar som att det är något han vill säga,men inte kan,och jag tycker att vad kan vara mera negativt än att vi gått isär… vet att han inte hittat någon annan det har jag jag frågat om .
men jag vet inte hur jag ska ta upp detta med honom då det inte går eller iaf är lätt att prata med någon som är deprimerad…