Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 931 ggr
Ung1969
1

Någon vart liknande ?

Hallå där allesammans . Vill bara reflektera över ett par saker och få synpunkter . Men främst vill jag veta har någon vart i samma sotvation? Det är så att de finns någon jag gillar och personen verkar gilla tillbaka mig på de jag kan tolka kanske är väldigt snälla bara. Fett mig komplimanger hittat anledningar till att prata get mig kramar långa ca fyra sekunder med nära kroppskontakt ömsesidiga fler ggr. För mig är de mycket så jag annars Aldrig kramas men det är ju individuellt. Men vi tittar alltid på varandra från lågt håll eller nära våra blickar möts. Vi helsvart mest för ut va de blickar vi hälsa med men nu är det ord också. Personen har en så vacker personlighet på alla sätt och vis. Skulle göra allt för att få lära känna personen mer. Älskar verkligen allt med den Personen röst näsa hår hacka kropp allt allt .Vi har en lite komplicerad ställning. Och jag känner mig som ett barn i denna situation jag som är social och framåt blir så blyg som ett litet barn . Men till mitt problem jag är jätte kär i personen och bara när personen ser mig i ögonen på sitt speciella sätt blir jag mjuk som spagetti och alldeles ny kär. Blir kär på nytt och mer kär för varje dag som går. Det är så ömsesidiga känslor . Men med förälskelse och förtjusande kommer attraktion och jag vill bara slita av kläderna på personen och köra jag vill älska med den personen passionerat. Jag är så kär och otroligt attraherad och nu sexuellt frustrerad . Vill höra har någon vart i samma sitts ? Jag gillar verkligen personen jätte mycket på alla plan men man kan inte göra så mycket . Det är Så frustrerande speciellt när det är så ömsesidiga djupastarka känslor .

Eftermiddag
2

Låter jättehärligt! Varför kan du inte ge efter för kärleken?

Ung1969
2

Anledningen till detta är just den där komplikationen. Ingen av oss kan nog ge efter . Jag är ganska säker på att båda känner något för varandra det är ömsesidigt från båda men lite komplikationer .

mimåne
3

Jag säger som kommentar 1 även efter att jag läst ditt svar.

Vad då för komplikationer? Vill någon av er vänta tills efter giftemål eller vad? 

Släpp löst, låt er vara kära ihop och spendera natten tillsammans! Det blir ju underbart!

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Ung1969
2

Jag vill personen vill säkert lika så men den frustrationen kommer in för att vi inte kan det är Lite förbjudet mellan oss . Det är inget religiöst eller att vi vill vänta snarast att vi måste vänta. Jag skulle så gärna villja min lust min kärlek hela. Min kropp och stjäl vill ha detta jag känner verkligen hur rätt sätta är och hur fin denna person är att den känner detsamma tillbaka

majaliten
2

Kämpa för kärleken förlora inte de du har det värkar riktigt vackert.