Manliga könsorgan och fördomar .
Ja det är ju fördomar om att har en man stor näsa fötter eller händer har en stor kuk . Jag tror nog att de är individuellt men borde inte en man men stora händer fötter och näsa som är lång ha ne proportionerlig penis också . Att allt liksom är proportionerligt till rästen av koppen så tänkter jag . Barra att det finns undantag åt både ena och andra hållet . Jag tror inte själva näsan fötter eller händer är de som av gör hur stor kuken är utan att hella kroppen är proportionerlig med sig själv ? Vad tycker ni om detta och dessa myter ?
Jag tror det är en stor myt. Jag hade tidigare tänkt det där med att händerna borde väl indikera på hur stor/liten grej killen har men har nog bevisats fel väldigt ofta.
Min vän har verkligen "baby-hands" som han själv kallar dem. Alltså de är otroligt små och jag tycker att det är ytterst oattraktivt också måste jag erkänna, men till saken så har han så pass stor grej att han måste specialbeställa sina kondomer.
Jag har också träffat på de (en person iaf) som har jättefina stora händer men som hade en väldigt liten penis i jämförelse med hans händer.
Det är ju också bara att se på kvinnorna. Det är inte ofta som man ser Kvinnor som ser proportionerliga ut - alltså det finns ju de som har stora rumpor och små bröst - stora bröst och små rumpor osv. Om vi kan nu dra en sådan jämförelse.
Det stämmer inte. Jag valde min kille för att han hade så små händer. Jag ville ha en kille med liten snopp då jag tycker det ser aptitligare ut. Men hjälp vad jag bedrog mig. Jag höll på svimma när han tog av sig byxorna. Den var ju gigantisk. Nu funkar det ganska bra ändå. Man får ju anpassa annat så att det blir bra ändå
…avis på er som hittat så stora snoppar så ni vill svimma när ni ser den ;) Men ja, jag föredrar "lagom" när det är i en relation. Har faktiskt gjort slut med en kille för hans snopp var för tjock. Det blev obehagligt efteråt…varje gång. Tanken på att uthärda det resten av mitt liv eller ens en månad till fick min glöd att falna rätt snabbt.
MEn ja, det är myt.
Upplever även att det sällan är de riktigt snygga killarna som har stort där nere. Kanske, en ihopkokad, löst åtsittande teori nu- att män med stora kukar för sina gener vidare just för att de har stora kukar? Kvinnor gillar det- men de som SER bra ut, alltås har andra "treats" som gör att de lyckas få föra sina gener vidare.
Dvs…helt random.
Jag har vairt med små, magra killar som haft stora grejer mellan benen. Sen blir man ju även lite visuellt lurad också- då en större person med lika stor penis som en liten kille, så ser ju den penisen proportionerligen mindre ut? :)
Samma med om könet är rakat eller inte.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Det är inga myter eller fördomar, det är ju bara trams!
Storleken på övriga kroppen hänger inte ett dugg ihop med storleken på könet.
/Christine
Allt sånt sitter ju i generna inte i hur man ser ut på utsidan. Finns lika många storlekar och varianter på penisar som det finns på bröst ^^ Finns ju en massa tjejer som ser ut både hit ich dit som har både stora och små bröst. Så vill du veta vad en kille har i brallorna så är allra säkraste kortet att fråga om man får se efter!
Hahaha.. Jag måste bara få skriva ett par meningar :P
Förska killen hade komplex för att han tyckte den var liten, det HADE inte funkat där och då om den varit större^^
Men apropå sidosnacket måste jag även ta upp en sak som jag i vardagslivet är väldigt öppen om och skämtar om. Jag har jätte svårt gällande främst den visuella biten när det kommer till penisar. Och ju mer jag pratat om det, desto fler har öppnat upp och hållit med mig :P
Kan för övrigt säga att jag är väldigt hetero.. Men penisar är ändå läskiga x)
För övrigt kan jag ju säga för att inte vara helt OT att den största killen jag varit med var minst där nere och vice versa :P Så falskt antagande^^
Enligt mina erfarenheter så vet jag att det är en myt😃
Visst finns de som har stora fötter, händer och penis men det kan lika gärna inte vara så alls!
/Christina
En iaktagelse jag har gjort är att killar med "smala " höfter ofta har stor kuk. Någon fler som sett liknande tendenser? Största jag har sett var iaf på en med smala höfter och jag vet flera stycken med liknande anatomi.
Min vän har enorma händer (inte konstigt när han är 2 meter lång), men han är väldigt långsmal, PRECIS överallt, om man säger så. Så det är absolut en myt!
http://mentalfloss.com/article/29487/it-true-what-they-say-about-guys-big-feet
Nä, myt. Dock tyvärr en del flickor som tittar på detta i tron att det är sant, fast gör ju att de man träffar blir glatt överraskade. 🤐
Förhoppningsvis är hela kroppen proportionerlig lång smal men långa smala händer lång smal pennis . Mm Men jag upplever att män som är långa smala men smala höfter har stora . Eller de med smala höfter breda axlar
#8 Nej, det håller inte jag med om. Rent allmänt känns det inte som att det finns några indikationer. Har varit med långa, smala, smalhöftade killar med stora pianohänder och minisnoppar, likväl som korta, bredare killar med stora. Supermaskulina med små, androgyna med stora etc. Har haft fler partners än jag är stolt över, haha, och har aldrig sett några samband. Av med byxorna är enda sättet att veta säkert :P
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Jag tycker att är man vuxen, så borde man sett en bunt snoppar och veta bättre.
Fniss, vilken skrattretande tråd. Roliga beskrivningar måste jag säga!:)
Jag tror inte alls på de där med att det skulle återspeglas i någon annan kroppsde,l och skönt är väll det för, att leta efter tecken på hur stor penis en man har är fruktansvärt ytligt.
Har slidans djup nån koppling till tuttarnas storlek? Eller nån annan kroppsdel? :-)
#16 nä… tror inte det va..😃
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Ne…precis. 😉
#16 Jo… ju djupare slida desto mer utåtpekande tuttar 😂
Aaah.. #19 så du menar att man kan läsa på vårtorna..
Då kan man antagligen också se om man är framåt- eller bakåtmusad också! Om man är trång eller slapp (stora vårtgårdar) också? 😂
Intressant.. här kan man nog hitta en hel vetenskap att jämföra med juh!
20 framåt eller bakåtmusad? Vad menas?
#20 Hahaha 😂
jo… om man är vinklad mer framåt eller bakåt
Sitter hålet nära andra hålet eller har man en längre mellangård liksom… och om slidan är lutad framåt,bakåt eller som för all del endel kukar.. åt sidan..
för att tala klarspråk.. 😃
visste inte att det var olika hur den var lutad. Att det finns undantag vet jag. Men att de flesta hade den vanliga anatomin trodde jag.
#24 … vilken kille ser inte ut som en skolbok mellan benen? Och ändå är de så olika från man till man! Vi varierar lika mycket där nere hur vi är utformade precis lika mycket som resten av kroppen varierar men ändå är "lika"!
"Alla" har händer, fötter, öron, näsa osv osv osv.. men alla är olika med stor variation! Det är ingen skillnad där nere på Kvinnor! VI varierar i precis lika hög grad där nere och alla ser ändå normala ut i 99% av fallen! En har uppåtnäsa… är framåtmusad, en annan har bred näsa och är bakåtmusad… osv osv..
Utvändigt varierar vi stort ja, men inte invändigt.
#26… hur många människor har du sett innuti?
SJÄLVKLART varierar vi utsendemässigt precis lika mycket inuti som utanpå!!! Ända ner på cell och molekylnivå! Vi till och med reagerar olika och olika mycket på olika ämnen och material! Både anatomiskt och fysiologiskt skiljer vi oss alla väldigt mycket åt och det är fortfarande inom normalspannet!
Vore vi alla lika dana inuti skulle vi alla även ha samma blodgrupp!
27 Njä, normalt sitter organen på samma plats och har samma funktioner.
Ens lunga kan vara 5 cm mindre än nån annans, ens livmoderstapp kan vara lite sne medans någon annans är spikrak. Visst sitter allas organ på samma plats, kanske nån cm som skiljer i höjdnivå osv, men alla ser faktiskt olika ut ändå :P
29 så sett ja. Men jag har aldrig hört att det skulle vara vanligt med framåtlutning i slidhalsen. Läser gärna om det om det finns info.
#30 precis som #29 skriver skiljer sig utseendet i detaljerna även fast sakerna sitter på samma ställe och har samma funktion!
Jämför din hand med någon annans hand, ni har handen sitter på samma ställe på era kroppar, fingrarna med, men ändå ser era händer helt olika ut!
Det är samma innuti! En har en rak tumme en annan en sned! En har en slida som lutar mer åt ena hållet och en annans lutar mer åt andra hållet!
Fråga själv nästa gång du går till gyn hur du själv är "lutad" innuti om du är rak, bakåt eller framåt! Själv är jag ganska mycket bakåtlutad. Vilket jag fick veta när jag skulle sätta in en spiral första gången.
ja snett bakåt är jag som de flest.
Själv funderar jag inte på sånt men jag är ju bara en enkel man. :-)
Kvinnor är skapta ganska olika i underlivet. På vissa så sitter slidöppningen alldeles bredvid analhålet medan hos andra är det flera centimeter emellan.
Att sätta kateter på en kvinna kan vara invecklat ibland då det kan vara svårt att "hitta" urinröret och var det mynnar ut.
Det finns ju en slags "standard" med däremellan kan det variera enormt.
/Maria
Precis som #34 skriver.. det är vad som kallas för fram- eller bakåtmusad!
Sitter slidöppningen långt bak nära analen? Bakåtmusad!
Sitter slidöppningen långt fram med många cm från analen? Framåtmusad!
😉
Tack Bumbleboo för en förenklad förklaring, jag är inte så duktig på att förklara, blir gärna bara invecklat när jag försöker! 👍
Jo varför skulle inte kvinnors kön vara lika olika som mäns?
#35 Åh, nu fick jag lära mig nåt nytt om mitt underliv! 😃
36 ingen har påstått att dom inte är olika.
#38 #26 då?