Relationer iFokus

Relationer

Etikett: allmänt
Läst 1859 ggr
Karl_Norberg
0

Vart finns hon med stort H

vart ska man finna kvinnan i sitt liv den rätta, vart gömmer dom sig är det framför datorn, eller på krogen, vart är bästa stället att träffa  någon det måste väll finnas någon undersökning vart man träffar varandra mest

Annette
0

Arbetet är en vanlig plats.

[SharpMissy]
0

Åh, jag vet just inte. Det där brukar vara slumpen som avgör och kärleken slår till när man minst anar det…

Ofta när man slutar fokusera på att man VILL träffa någon, så dyker den rätta upp.

Jag träffade min man på Internet för drygt sex år sedan.

Pussiluska
0

Min stora kärlek fanns på nätet. 4 år sedan och lika förälskade fortfarandeKyss

abbis
0

Träffade min goding på nätet för 4,5 år sen..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Milka
0

Ja som sagt, internet är en väldigt bra plats att lära känna nya människor på :)

Johanna
0

#2 tycker du har så rätt… jag träffade min sambo när jag som minst "ville" det.. jag hade nyss lämnat ett långt förhållande o ville bara vara singel, men där stod han.. på en sunkig kvarterskrog.. haha.. absolut inget ställe jag trodde jag skulle träffa mitt livs kärlek på…Flört

vanessa
0

Träffade min man på ett jobb, första dagen, och tiggde cigg av honom. Det sa klick, och sedan skildes vi åt. Och trodde aldrig att vi skulle träffas igen. Men några veckor senare gjorde vi det. Idag har vi varit tillsammans i 12 år, firade 10-årig bröllopsdag i somras.

Som många skrivit här, så var jag absolut inte ute efter att träffa någon. Och varje gång innan som jag träffat något var jag inte ute efter det.

Så ge dig ut, gå på restaurang, affären, jobb, kurser och så vidare. Men leta inte. En dag korsar kärleken din väg. Ta emot den då. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

tindra21
0

Träffade min  man på spraydate för snart 6 år sedan lika kär fortfarande och som sagt han bara var där. Vi hade kontakt ca 1 år via internet innan vi träffades så igentligen har vi känt varandra i 7 år*hihi*

När vi träffades sa det bara pang och blixten slog ner och vi fann varandra och visste ganska snart att vi ville leva ihopa trotts att jag var gift och han hade partner.

Som det kan bliGlad lite komplicerat då men nu det bästa valet som jag aldrig har ångrat.

zeretki
0

Den rätta vet jag itne var hon finns men en strategi är att göra saker DU tycker om att göra. HObbies, intressen osv. Umgås med folk du inte känner, då är det stor chans att du träffar nya människor. :)

[Sajberlena]
0

En kompis brukar säga till dem som letar;

Sluta leta och börja hitta istället!

Gisela
0

Min Kärlek träffade jag vid frysdisken på ICAGlad

madde91
0

#10 haha det va fyndigt :)

Karl_Norberg
0

gud vad inspererad jag blir …

jn84
0

Jag tror internet är ett bra ställe. Man lär känna personer inifrån och ganska djupt innan man träffas.

Själv träffade jag min sambo när jag var hans elev i musikskolan. Var hemligt kär i honom i tre år och hann sluta i musikskolan innan jag tog mod till mig och skickade ett mail. Modigt värre =)

Nu har vi iaf bott tillsammans i över tre år.

skruttan31
0

Måste nog säga genom internet eller vänner,,, finns ett ordspråk som jag tycker stämmer,,

*Ragga på krogen är som o äta en choklad ask,, Till slut finns bara några sprit fyllda äckel kvar i hörnen*   HUUUA

jn84
0

HAHAHAHA! Så sant som det är sagt!

Karl_Norberg
0

skruttan31  det var det bästa jag hört  ;)

Pomperipossa
0

#15 Har helt rätt!!! Det är nog sällan någon lyckas hitta "den rätte" på krogen… Internet är faktiskt väldigt bra…Jobbet…nåt fritidsintresse…snabbköpet..Glad

AFamosa
0

# 11. Frysdisken på ICA :-))) coooool! Kanske är ändå den typen av "träffar" de allra bästa, där man minst anar, inte ett dugg förberedd, inga förhoppningar som kan grusas eftersom det säkert bara var en ren rutin-tripp till din Ica handlare och amor var väl kanske det sista du funderade på där du rotade i frysdisken den dagen ? Skrattande

Karl_Norberg
0

Ja nu har jag reggat mej på en nät dejting sida som är gratis så ja har man tur så kanske hon finns där

men hur skriver man en profil beskrivning det är ju som att sälja sig själv som att söka arbete, jag vill ju ha "fast tjänst" det är ju min strävan men rent egenskap messigt så är jag ju helt från insidan lika dan som någon annan men hur vad ska man skriva för att bli uppmärksammad då, jag kan ju inte skriva vad jag tror att tjejen vill ha jag måste ju skriva från hjärtat,

men vad tittar en tjej på när de/ni  läser en proil beskrivning jag vill ju få någon respons,

Bybo
0

Var dig sjäv…Ärlig…Behöver inte för den skull räkna upp alla dina ev brister…Och säga att du är seriös om du är det osv… Jag själv skrev typ att jag sökte en man för en relation…men även vänner….Våga våga….

AlbaStiffler
0

#20>humor och seriositet skulle nog jag titta på… självklart om man ser vettig ut på något foto… och sen ska man vara intressant, typ ha roliga intressen eller samma intressen som man själv,. Då skulle jag nappa….kanske… Inte för desperat får beskrivnigen vara heller… hehehe, lätt va?

Ove-D
0

Jag tror att även kurser och föreningar kan vara bra tips då man kan hitta "likasinnade"… Danskurser, keramik, någon förening osv… Bara att vara AKTIV! :-)