Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1546 ggr
[littlecat]1
0

Överraskning till pojkvän

Ska åka bort torsdag-söndag och min pojkvän ska vakta min katt under tiden. Vad kan man göra för överraskning åt honom här? Visst lite godis och så, men något finare, mer speciellt.. Några tips?

[littlecat]1
0

Puff

PrincessMelpomene
0

Beror väldigt mycket på vad din kille gillar generellt. Vet att min kille skulle uppskattat om jag gjorde iordning TVn och datorn så han skulle kunna spela osv. Så det du kanske borde fråga dig är nog vad din kille gillar att göra? ingen vet förmodligen bättre av vad han skulle uppskatta än du :)

Gillar han någon speciell mat, gör den så han kan äta den medan du är iväg. Köp något gott han gillar att äta, dricka, göra. 

Lycka till.

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

KitoBonito
1

Jag hade överraskat honom med riktigt heta underkläder ;D

JustMySelf
3

Ska han bo hos dig under tiden? Då kan du ju typ lägga söta lappar där du vet att han kommer hitta dem, typ under täcket, i kylskåpet etc. Annars håller jag med om att typ laga något gott åt honom :)

MalinMalvina
1

#4 Du hade sjukt bra förslag! Det tycker jag du ska göra :) visa lite uppskattning föe honom :)