Mynten på ifokus
Använder du dig av mynten på iFokus? Samlar du? Köper du Insider eller hälsningar?
Information om guldmynten;
http://support.ifokus.se/articles/4eb3b865d4ebea50a0007d53-info-guldmynt-sa-funkar-det?discussions-1
Jag samlar och har lite över 6 000 just nu. Jag köper hälsningar och delar ut ofta i samma takt som jag får in dem.
🙂
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag plockar ju dem så fårt jag ser att det finns ett där, men har inte använt dem till något än. De verkar bara uppdateras någon gång i veckan så jag har bara fått ihop åtta stycken än så länge. 😛
jag har letat men inte hittat något mynt ännu. Men jag har nyss blivit medlem
2 Det uppdateras hela tiden, vid varje sidbyte för att vara exakt. Så varje gång du går in på en sajt eller in i en tråd tex uppdateras det. Men det tar minst fem minuter innan man kan få ett nytt.
Hittar man få beror det på att man inte är så aktiv eller öå att man missar dom.
6 de försvinner så fort du gör ett nytt klick. Därför är det lätt att missa. Vill man samla måste man kolla mynt efrer varje klick/sidbyte.
#7 Tycker att jag gör det, men jag kanske helt enkelt inte stannar på varje sida tillräckligt länge.
#9 Då tror jag att det kan vara så att sidan inte laddar ordentligt för mig av någon anledning, för när jag uppdaterade sidan nu ploppade myntet upp. 🤔
Inte får man automatiskt fler mynt genom att bara vara aktiv? Visst måste man söka dom och klicka på dom också menar jag?
11 Självklart måste du klicka på dom. Men vad du menar med söka vet jag inte. Dom finns bara på en plats.
jaha jag trodde dom kunde finnas vart som helst på sidan. Har inte tänkt så mycket på det jag har bara samlat två st.
13 läs gärna artikeln jag har länkat till.
Jag är inne och läser varje dag, flera gånger om dagen - och mina mynt uppdateras nästan aldrig. Nu testade jag att ladda om sidan, men det bidde ändå inget mynt. Hade tänkt samla ihop till att köpa Insider, men det är jättesvårt när jag inte ens får ett mynt i veckan. Märkligt. Har det något med webbläsaren att göra?
Sedan jag började samla, för säkert tre månader sedan, har jag fått ihop ynka 14 mynt. Trodde det var baserat på hur många trådar man skrev eller svarade i och att det var därför jag inte fick några mynt.
Uppdatering: Så fort jag skrivit i denna tråd och laddade en ny sida fick jag ett Guldmynt. Fascinerande..! Det har jag inte fått på flera veckor.
Uppdatering 2: Men nu är det helt tomt igen, även fast jag hänger kvar på sidan/tråden jäääähäättelänge och inte gör någonting innan den laddat klart. Nu kanske jag inte skriver i så många trådar, läser mest, och kanske är det det som är orsaken? Jag har verkligen väntat på mynt länge och är lite på väg att ge upp den grejen. 200 Guldmynt tex skulle jag ju inte ens få ihop till på ett år, i den här takten.
15 som sagt handlar det om sidbyten. Inget annat.
#16 Jamen jag byter ju sidor massor med gånger? Och hängt kvar fem minuter, absolut, vissa trådar tar ju lång tid att läsa etc. Men icket. Eller byter man inte sida när man klickar upp en ny tråd? Jag tänker att sidan laddas om och att det då byts sida. Men jag tänker förmodligen fel där då? Jag är inne på flera ifokussajter och läser, då borde det ju bli sidbyte, när man klickar in sig på annan sajt, iaf? Eller? *känner sig trög*
Det är sidbyte när man går in i nya trådar också ja. I princip är varje klick du gör sidbyre. Därför är det lätt att missa mynten. Man gör ju väldigt många klick utan att tänja på det.
Tack för svar! :)
Men då återstår ju då min undran på vars mina Guldmynt är, då jag aktivt tittat och tittar efter dem sedan åtminstone tre månader tillbaka. Läste länken du postade och en del får ihop hur många som helst på en dag, liksom. Jag hänger verkligen här huuuur mycket som helst och vill så gärna komma åt lite Guldmynt.