Vet inte vad jag ska göra
Tja. Jag har ett problem. Jag gillar/är kär i en Kvinna. Jag bjöd ut henne på en dejt, fast jag visste att hon relativt nyligen (kanske 1-2veckor tidigare) hade gjort slut med sitt ex. Men hon sa Ja att hon ville gå. Vi hade det riktigt trevligt. Bjöd ut henne på en andra och hon ville jätte gärna gå, ännu en gång riktigt nice.
Men sen kom det inför den tredje. Jag bjöd ut hob skulle återkomma med när det passa henne. Men fick ett meddelande istället:
"Allt det hära går för fort, jag är den sista som vill såra, men vill att du ska förstå att jag gjorde slut med mitt ex för några veckor sen och tycker allt går så fort jag hänger inte med"
jag svarade ta din tid etc jag finns hära etc..(kan gå in exakt vad jag svara om det behövs)hade lite detta på tjän att det gick för fort.
hon tackade och svarade "Tack just nu är det så mycket runt hennes liv hon behöver läka kram"
Lite saker runt hennes liv:
1.Hon har 2 jobb. ett där hon bara får månads kontrakt.. det andra behandlas hon som askungen.
2.bostaden där hon hyr är rena tortyren massa regler som är galna.
3.hennes mor var fast i erbil tills jag hjälpte få hem henne.
Har stöttat å hjälp henne med dessa saker så mycket jag bara kunnat etc.
Hade inte snackat med henne på ett tag så samma dag som hennes mor kom hem så smsa jag för se läget inget svar och varit tyst 1 vecka nu. Polarna tycker jag ska avakta och ge henne tid. Eftersom hon sa hon behövde det. Men saknar henne som fan. Och rädd..
Vet att om jag "jagar" henne kan jag skrämma bort henne men är också att gör jag inget så försvinner hon..
Vet inte riktigt vad ska göra.. Följa polarnas råd bara vara tyst..vänta på henne.. Eller ja. Tänkte se va andra som inte är polare etc tycker.
Polarna ger bra råd och hon själv har bett dig ta det lugnare också. Inte så mycket att välja på.
Att vänta verkar vara en bra idé. Det går tyvärr inte så bra att pressa henne i nuläget. Det får ta den tid det tar. Under tiden : play it cool. 😎