Troligen inte kunna ses på 6 månader.
Jag skrev ett inlägg förut: http://relationer.ifokus.se/discussions/542fdb4e8e0e74081e001e2f-vet-inte-vad-jag-ska-gora?discussions-2
detta är lite av en forstättning. Men efter jag hade skrivit den så hade hon och jag snackat till och från… Men en dag blev det dött fick inte tag i henne. Jag blev orolig och började fundera om jag gjort något fel.Fast kunde ej se mig ha gjort något fel eftersom vi gjort det hon önskat lära känna varandra som vänner och bygga från det…
Men sen efter lite över 1 vecka får man ett meddelande..Hon har legat på sjukhuset, hon svimmat och haft operation och grejer. När hon skrev det så blev man först lite glad för man kände "Ja jag har inte gjort något" sen slog mig Wtf sjukhuset etc å vi börja snacka etc förklara att jag fanns hära om hon behöver etc etc Osv
Men sen kom lite av smällen hon ska flytta hem till Finland med sin mamma å familj i 6 månader medans hon läker.. hon är sjukskriven 6 månader och kan ej jobba och kan ej få pengar till hyra.
Jag vet innerst inne att detta är det bästa för henne för hon behöver nu de som står henne närmast nu inte nån snubbe som inte kommit lika nära som familjen ännu.
Hon säger hon kommer tillbaka om 6 månader säger hon för hon vill bo hära.. Som jag känner nu kommer jag välkommna henne med öppna armar. Men mycket kan hända på 6 månader. Då har jag också fått min egna bostad så om hon vill kan bo dära tills hon hittar något eller ja wathever..
Men som sakt 6 månader är lång tid.. vet inte riktigt ja vad jag ska göra HATAR att känna mig så ja maktlös eller vad man ska kalla det.. jag vet att det inte finns mycket jag kan göra förutom ge henne mitt stöd så gott det går etc men ja.. Känner mig jävligt LOST
Fråga om du kan få komma och hälsa på under dessa 6 månader? Erbjud henne att hon närmare tiden kan komma och vara hos dig tills hon hittat ställe att bo själv? :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
hehe har exakt de planerna också… Tänkte låta henne läka lite först…Hon vill inte "vissa upp" en kille för familjen fören det är seriöst. Vilket jag lite förstår..Så som sakt låta henne läka lite så hon kanske orkar möta mig i stan visa mig runt etc.. Spelar ju ingen roll vad vi gör bara man får vara med henne det som räknas :)
tänkte erbjuda det också när hon blivit lite starkare :)
Men du behöver kanske inte bo hos familjen med hon, kan ju ta in på nåt motell och hälsa på en kaffe eller fika i närheten av familjen så det inte känns för påtvingande för hon :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Exakt tänkt på det jag med :) men ska se hur kontakten blir. Ska hålla den vid liv så gott jag kan så får vi se :)