Relationer iFokus

Relationer

Etikett: förhållande
Läst 1553 ggr
[MikaelaR]
0

Äntligen gjort mitt val (Dejtingsidor?)

Nu har jag tagit mig ur ett förhållande som på så många sätt spårat ut det senaste halvåret, sitter här ensam i min lägenhet men känner mig inte nöjd. Jag har inga vänner, jag har ingen att prata med desto större är mitt behov av att ändå kunna prata med någon. Jag söker också kärlek igen, kanske lite snabbt direkt efter men jag känner bara det behovet jag är ingen person som drar ut på puben har ni något tips på bra dejtingsidor som inte kostar något och som är smidiga? 🙂

[JenniN]
0

Jag har hört att happypancake ska vara bra =) . Jag är själv inte medlem på någon dejtingsida men har vänner som är det.

[MikaelaR]
0

yep happypancake är en seriös sida har jag fått uppfattningen av dem raderade min väns konto utan anledning bara..? men kanske ska pröva det ändå :)

[JenniN]
0

2# Ja gör det, om det nu är jättedåligt är det bara att sluta . :)

Åsa S
1

Happy panncake är bra jag träffade min man där. Det tog dock några års dejtande på internet. Finns knäppgökar på HP dock precis som det finns på alla andra dejtingsiter (även betalsiter) så det är bra vara försiktig.

Nicklasangora
0

Badoo? Hittade min stora kärlek där :)

ChristineL
0

Nackdelen med gratissidor är väl att det finns ännu fler nötter där, men med lite tålamod hittar man ett och annat guldkorn :) Happypancake har jag också varit medlem på.

sisela
0

Måste det vara gratis? Jag betalade 90 kr för tre månader men fick kontakt med min stora kärlek efter fyra dagar. Tyckte att 90 kr var mycket värt det. (det var dating.dk, så kanske inte så relevant för dig)