Vad göra en helg tillsammans?
Hej! För första gången på ett tag har jag och min pojkvän en hel lördag att tillbringa tillsammans, och jag skulle vilja hitta på någonting! :) Har frågat vad han vill göra, men han vet inte (vilket innebär att han spelar datorspel hela dagen medan jag pluggar). Vill att det ska vara annorlunda på lördag, att vi faktiskt GÖR något! :) Har ni några förslag? Hade gärna haft picknick t.ex., men det är lite för kallt ute för det enligt mig! :) Vad kan man hitta på för något? :)
~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~
Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter
www.LesPhotos.blogg.se
Sällskapsspel
Titta på film
Laga mat tillsammans
Gå på bio
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ta en fika på stan och gå på bio efter? :)
Gå en promenad tillsammans och ha en mysig fikastund när ni kommer tillbaka. Det behöver ju inte vara så avancerat för att det ska bli trevligt. :)
Tack för tipsen, säg gärna till om ni har fler! :) Han gillar tyvärr varken fika eller promenader och bio ska vi på på tisdag! :) Vi båda bor fortfarande hemma och vi lär vara hos honom, så hans mamma brukar laga mat. Annars hade jag gärna gjort det! :) Han ville se på fotboll på kvällen så det är i alla fall bestämt, under dagen har jag ingen aning :/ Tack för alla bra tips, ska fundera lite! :)
www.LesPhotos.blogg.se
Utöver det som andra har sagt så bowla? Gokart?
/Christine
#5 Hans första kommentar var att det var för dyrt men sen sa han att det skulle vara kul att bowla, så det kanske det blir! :) Tack för tipset! :) Tar jättegärna emot fler tips! :)
www.LesPhotos.blogg.se
Fixa lite spá för varandra :). Massage brukar alltid uppskattas här hemma och man kan ju välja själv hur avklätt det ska vara. Annars är det roligt att kanske fota varandra i roliga kläder och göra en fotobok av det (finns massa hemsidor om man inte vill skriva ut). Tillverka ett nytt spel med egna regler tillsammans, ordna "blinddates" där den ena fixar i ordning en picnic eller dylikt och sedan tar dit den andra med ögonbindel. Eller varför inte ha en picnic där man är blind hela tiden ;).
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
Min man och jag besökte alla museum som fanns i Göteborg i början när vi var nyträffade.
/Maria
Baka kanske Spel som nämnts tidigare är fasen alltid kul ^^ även dator/tvspel Surfa på nätet ihop eller kolla tidningar, planera hur eran lägenhet ska se ut, kolla söta djur eller feta lyxvillor på blocket. Photoshoppa bilder Pyssla, pärla, fläta armband eller liknande. Lycka till i vilket fall o att ni får en mysig dag :)