Pojkvän fyller 20, Hjälp!
Hej! Insåg precis att min pojkvän fyller 20 om mindre än 2 månader, och på sin 20-årsdag vill man väl göra något speciellt? Är själv 17 så kan inte precis fixa någon överraskningsfest tyvärr :( han fyller dessutom år på en lördag och han går alltid ut på klubben när han fyller år (vilket han till 99% kommer göra även denna födelsedag). Lilla jag är för liten för att gå ut så jag kan ju inte vara med då heller haha… :( Men tänkte att man kan göra något under dagen, frågan är bara vad? Kanske ska köpa något också, någon speciell present? Hmmm vet inte vad jag ska göra riktigt, behöver tips 😄
Ni hade kunnat gå ut och äta en god lunch, ta med er varm choklad och bullar eller annat, klä på er och äta i snön (om det finns snö) 🙂 Finns det kanske något sevärt runt omkring där ni bor som han skulle tycka vara roligt? Bowla, eller bio som inte går alltför sent?
Tycker inte alls att du behöver känna någon press för att han fyller 20. Du är ju själv ung och kan inte betala eller göra hur mycket som helst! Du känner honom bäst, angående vad han skulle gilla för typ av present. Men om du just vill göra något särskilt för honom tror jag att något av ovanstående förslag skulle bli jättebra! Det är faktiskt ofta tanken som räknas också. Folk förväntar sig sällan massa ståhej eller att någon ska göra något superduperspeciellt för en. Älskar han dig blir han glad att du firar honom, oavsett vad ni gör!
Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se
Ja det hade vi kunnat göra, känns dock väldigt tråkigt att äta ute här vi bor, men man kan ju åka in till storstan och leta upp någon restaurang, tack för tipset! :D Kom gärna med fler förslag!
Klart du kan ordna en överraskningsfest! Bjud in kompisarna på knytis och ät gott hemma, ladda med bra musik och snacks. Ser ingen anledning till att han måste ut sen? Särskilt inte när hans flickvän inte kan följa med.
/Christine
Jag har alltid firat med sambon och innan dess med familj och vänner för fira mig en annan dag:) Tycker de är roligast att spendera den med sambon. Men vad gillar han tex?
Hälsningar
Fredrika
Kanske fara och ät hotellfrukost tillsammans :D
#3 Håller med dig, men om han vill ut så känner jag att jag inte kan hindra honom. :/
Kan absolut fixa något sådant annars! Ska tänka på saken :)
#4 Han gillar fotboll, filmer, att dansa och han är väldigt social av sig ;) själv är jag inget stort fan av fotboll, men kanske går någon stor match som man kan köpa biljetter till :D
#5 Ja det är riktigt gott! :D
#6 - Nej, du ska inte hindra honom om han vill ut, menade mer att han borde visa mer hänsyn till dig.
/Christine