Vilken kändis passar du med??
Om man inte vet vilken kändis man ska dejta så kan man ju testa och se…. Jag fick Svennis…och tackar gudarna att det bara är på skoj…:P
Wow, jag är ihop med Måns! *skriver skilsmässopapper från maken*
Tänk, en babe på 21, min lycka är gjord! Om vi inte hörs här på ett tag vet ni varför!
Eller… Vaddå.., På skoj…??? Näää! Nädå, jag tar det seriöst!
Bajbaj!

Hahaha, kul test! Min kändis blev Mikael Persbrandt… :)
Dejtar man honom får man nog inte tråkigt iaf…*s*

Fick också Svennis på den manliga delen, men tror att jag ska bli lesbisk istället då jag fick prinsessan madelene på den kvinnliga…

Perla. Persbrant är min!!!(ärligt talat blev jag sur när Martin Stenmark åkte ut)

Ha ha… jag fick självaste prinsen Carl Philip….ah…då kan ju jag kalla mig prinsessa hi hi. Njae det är väl inte min stil precis men kanske för en dag eller två. Kul test!
Alltså, nu har jag gjort testet flera gånger och varje gång så blir det Tone Bekkerstad.. Märkligt va…
ha ha ha persbrant blev min…och han är läcker
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Buhuuuu!! *storbölar*
Jag fick Persbrant två gånger!! Jag ville ha Martin! Eller Måns!! Eller David!!
*suck o stön*
Fast mest av allt vill jag ju ha SeaHawken, vilken TUR va?!
Jag fick Fredrick ljungberg :) Pojkvännen fick Tuva Novotny

#4 susanne.s
Ska fundera på om jag vill dela honom med någon annan..men du kan ju iofs få ta över när jag har tröttnat…*s* 

Fick Alexander Skarsgård o han är faktiskt den enda av kändisarna jag har träffat IRL!!! Lite kul faktiskt…
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Åhh..gullegull…jag fick Martin :-D

Svennis är tydligen en karl för mig. Även fast jag tycker att tid är viktigare än pengar 

Ja vet inte om jag vill ha Persbrant efter dig perla. Han är ju ingen ungdom så….han kanske är helt slut då?

# 14

Förhoppningsvis kommer vi inte att prata ihjäl oss. 

jag- Mikael Persbrandt
Daniel- prinsessan Madeleine
Victoria Silvstedt fick jag. Som sagt, jäkla tur att det inte är på allvar :o)
mvh Martin
Hm..fick han som jag inte ens kom ihåg vad han hette!
Var det Gustaf, kanske…

Som hetero: Micke Persbrandt
Som homo: Helena Paparizou
Rätt nöjd faktiskt ;)

Följer ditt exmepel…
Som hetero: Alexander Skarsgård blev det första gången jag gjorde testet. Andra gången jag gjorde det blev det: Måns Zelmerlöw.
Som homo: Elena Paparizou blev det båda gångerna jag gjorde testet.

Jag fick Alexander och ville inte alls ha honom!
Jag ville ha en prins…
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Min sambo passar ihop med Tone! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Ljungberg jag med.. ska vi dela honom då kanske? ;)
Jag fick Martin Stenmark!! Bra ålder dessutom (jämngammal)!!
Gjorde om testet och fick samma svar… hm… kanske skulle försöka träfa honom då… HAHAHAHA
HAHAHA jag gjorde testet för att kolla vilken TJEJ som skulle passa mig… det blev Tone… Inte för att jag är BI utan bara för skojs skull…

Inte för att jag är homo eller bi…men tror jag hellre väljer Tone framför Svennis..
#26 hahaha… Svennis faller ju bort om man väljer att man inte är intresserad av så mycket sex eller pengar…
Funderar på om "kändisarna" vet om detta test… Om de verkligen är sånna som testet säger… Tycker Martin Stenmark att det är ointressant med sex? Köper Måns bara ekologisk mat? Vill svennis bara bo på landet? Är gustav Norén slösaktig? Sven Wolter vill bara sitta hemma? Fredrik vill bara softa? Tycker alexander att pengar är oviktigt? Är aldrig prinsen spontan? Är lill-Babs så planerande? Sparar Tone sina pengar? Äter Tuva alltid hemmalagat? tycker Tilde om att stressa? tycker Agnes att pengar är så viktigt?
Jag gjorde testet men TVÄRT OM… då blev det Gustav Norén… och som tjej Victoria Silverstedt… HAHAHHA då vet jag att de ska jag inte dejta…

Nu fick jag Persbrandt…he he.. Mycket bättre… Svennis försvann på att vart jag bodde den här gången. Jag är mer intresserad av tid än pengar och ganska sparsam av mej…

Fick Ljungberg

Det där testet var ju BÄÄÄÄÄST jag fick Mikael Persbrandt =) yes yes yes. Nu ska jag dra och leta upp honom…bye bye

Sjutton också….Jag ville ju ha E-type eller Swartling…hm… testet behöver självklart modifieras lite..
Jag fick mikael persbrandt han skulle man inte tacka nej till precis.
Allting är möjligt

Oops…det verkar som om vi blir några stycken om Mr Persbrandt. Men jag tror inte han klagar..hehe…

Fick persbrandt..
#34 jag tror inte heller att han klagar men det gör jag 
Inte mitt första val direkt.
Nu ska jag testa vilken kvinnlig kändis jag får..
Säkert idol khirsti med min tur…
Medarbetare på HBT ifokus

Agnes Carlsson..vem är det?
Men jag slapp i alla fall Kristina lugn *phuu*
Medarbetare på HBT ifokus
jag fick carlfilip.han är en trevlig prick och luktar gott men……..för en eller två dagar kanske det skulle gå.
Jag fick Persbrant, jag har faktiskt ätit på samma restaurang samtidigt som honom. Så på så sätt har jag haft den redan…
Det är tur att jag redan är gift… Jag fick Persbrandt (en av de skådespelarna jag inte ens diggar…) men det var en kul test…

Persprant

Martin Stenmark
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

hehehe min dejt blev David Hellenius..
Och om jag vore lesbisk skulle jag dejta Marie Serneholt..
//Linda