Relationer iFokus

Relationer

Etikett: off-topic
Läst 5858 ggr
missmoe
0

Vad köper ni åt er partner i julklapp?

Kan inte alla dela med sig av vad det köpt till sina kära, kul inspiration till alla!

Själv ska jag bjuda med min kille till london för att se hans favoritlag spela

God jul alla!

Vyer
1

Jag ska inte ge något alls till mina partners, tror jag. :)

javetinte
1

Har köpt ett datorspel (minns knappt vad de hette men de hade nåt med förritiden att göra), och ett roligt instrumet som va som en kul grej, otamatone hette de och det är ett japanskt instrument. Och sen som en liten extrasak köpte jag en '100 saker jag älskar med dej' bok och fyllde i (:

Namii
1

Min pojkvän ska få kalsonger, en parfym och en bok med anagram, sifferkoder och liknande saker. Han är sociopat och har add så hans hjärna gillar att klura på saker :)

ChristineL
2

Vi köper ingenting i år, i familjen har vi inte köpt något till varandra på flera år, det är bara barnen som får och det är jätteskönt att slippa känna press att köpa att en massa. Dock är det första gången jag och min partner inte köper något. Han sa dock att han kanske köper något till oss, till hemmet, men det känns ju oplanerat eftersom vi snart ska flytta och kommer mellanlanda nånstans i väntan på ett permanent boende.

fruktgumman
1

Vi köper inga julklappar till varandra längre. Det är bara barnen i släkten som får julklappar. Vi brukar köpa något gemensamt istället som vi vill ha eller unna oss sedan efter jul.

KitoBonito
1

En ekologisk och naturlig tvål för hårt arbetande händer och några riktigt coola whisky-glas! Blir kanske något mer, det beror på om jag stöter på något som passar honom. :)

Jessicahagstrom94
9

Han får nog såna där biobiljetter man kan utnyttja till en film under en längre period :) två såna. En pik för att vi borde gå på bio, tror ni han fattar det?😂

Namii
1

#7 Hahhahahaha får hoppas 😃

Jessicahagstrom94
1

#8 Hahah jaa!😊

Sweelin
3

Istället för att köpa julklappar eller presenter till varandra så hittar vi på något gemensamt 🙂 Äta ute, bio, mysig filmkväll, you name it! Älskar det 😃

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Kattenmusentiotusen
1

Vi köpte en ragdoll för 8000:- som julkapp till varandra. meningen var att vi inte skulle köpa något mer till varandra. Men det var i september redan så vi har liksom glömt av det. Och jag vet att han har köpt en julklapp till mig så nu måste jag köpa till honom!

Han ville ha ett presentkort till en skoaffär, så det ska han få. Sen tänkte jag kolla upp det där instrumentet någon skrev om ovan, det verkade spännande :D

www.nouw.com/aidal

Madde
0

Blir en gemensam hotellövernattning när vi ska på Metallica konsert nästa år i Göteborg.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[aimeemartin]
0

vi ska resa utomlands nästa år så det blir våran lilla julklapp :D

jagga-ewe
0

Dels får han en bok om Neil Gaiman o så får han biljetter till att se Thåström i april. Har bokat hotellövernattning med. Blir det bara en bra vår kan vi åka mc dit, då blir det perfekt! Sen får han vinterfodrade ridskor av trollen, de har ju jag betalat så jag räknar dem till viss del. Ja, o så får han en annan bok här hemma, vi byter lite julklappar här hemma, bara vår familj. Då är det alltid en bok, det hör lixom till. Känns lite futtigt med bara tre saker, men hans önskelista är ganska svårlöst.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

[lenniiis]
8
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En sådan där kortlek med 52 saker jag älskar med honom! :) Och ett litet gosedjur (en ganska intern julklapp som ingen annan kommer förstå) + The Hobbit - Smaugs Ödemark Extended Audition!

KitoBonito
0

Kul grej med korten. :)

Anna
2

Jag har köpt ett organiskt, handgjort "beard kit" till min pojkvän, med ett vax, ett schampo och en vårdande olja som han kan använda till sitt skägg. Han önskade sig något skägg-relaterat, så så fick det bli. 🙂

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Intehärutandär
1

Jag har köpt ett kit med superheta chilisåser för under hundringen.

Saaara
2

Jag köpte en parfym, deo å även "52 weeks of romance" . Det är kort som man skrapar 1 gång i veckan där det står nått romantisk man ska hitta på :) Ena veckan är det tjejen å andra veckan killen som ska skrapa korten.

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

Åsa S
0

Skor och ett kalejdoskop som han önskar sig + kanske köper nått mer.

Thotis90
0

Vi har bestämt att vi bara ska ge varandra någonting litet, så han ska få en korg med 1.1 kg godis och ett ställ till surfplattan. Sen har jag ordnat en varsin biobiljett.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Anna
0

#22 Hahaha, underbart!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[Thiah]
1

vi köper ingenting alls i år. brukar aldrig handla presenter eller klappat.

pyromanen
0

Snygga kläder. (Han hatar att vistas i klädaffärer)

[Älskamig]
1

Jag och min pojkvän hade satt en budget på hur mycket, så därav kom jag inte upp i så mycket mer än ett par mysiga ljuslyktor. Eftersom vi redan bytt julklappar, för att jag ska bort över julen, så fick jag ett armband av honom med två hjärtan.😊Det kostade betydligt mer än vår bestämmande budget, men … Ja.. Tanken var god.

[VampireGirlElvira]1
0

Jag har köpt en häftig sak från Coolstuff.se till min man. ^_^ (Tänker dock inte skriva vad det är här inne.)

IceTee
0

Har köpt ett Zelda-spel till hans nintendo DS, jag vet att han saknar att spela the ledgend of Zelda, och han kan inte hitta sitt nintendo 64

Medarbetare på Skor iFokus

[WickedAlly]
1

Vi köper inte julklappar till varandra men jag kunde inte låta bli att klicka hem en hår -och skäggtrimmer när jag hittade till riktigt bra pris. Fast jag kunde inte hålla tyst så den vet han om.

Vi brukar köpa något gemensamt istället, förra året köpte vi en musikgrej till bilen så att man kan koppla in mobilen. Auxbox eller något heter det. Fiffig hur som helst :)

Cireea
0

I år har vi bestämt att inte köpa några julklappar åt varandra utan vi sparar pengarna för att efter jul och nyår hitta på något tillsammans. 🙂

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Mannez
0

Nya lurar till datorn och en nalle :)

Hälsningar Amanda och kaninerna

IceTee
0

köpte faktiskt ett lego-set också idag, för han fick alltid sånt när han var liten, och jag tror han kommer bli glad!

Medarbetare på Skor iFokus

Wony
0

En liten verktygssats med hylsnycklar. 🙂