attraherad av äldre
Hej! Är en tjej som är 20 snart och har blivit attraherad av en man på 48 år. Vi har skypat för första gången idag och snackat på en dejtingsida ca 1 vecka. Vi båda tänder på varandra och vi tänkte ses i slutet av veckan för att ha sex. Jag är jätte nervös! Jag har legat med över 20 pers men aldrig nån i hans ålder. Tog kontakt med honom då jag tycker det är extremt lockande att vara med nån så mycket äldre. Detta är något som jag verkligen vill men känner mej så onormal.. Vad tycker ni andra här inne?
Oavsett ålder, du tänker träffa en främmande människa bara för att ha sex? Inser du hur farligt det kan vara?
/Christine
Får nog säga att jag reagerar mer på att ni ska ha sex efter så kort tid än åldersskillnaden…
När det kommer till den är det inte onormalt att attraheras av äldre, det är väldigt många som gör det och skulle klassas som normalt =)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Alla attraheras av olika. Att dras till äldre är inte onormalt alls. Men ni ska alltså inte träffas för att lära känna varandra mer utan bara för att ha sex? Se till att vara försiktig och ses på en allmän plats bland folk första gången.
Jag ser inget fel eller konstigt i att bli attraherad av en äldre. Men precis som de andra som svarat så blir jag också till att fundera över att ni redan ska hoppa i säng, och så det att ni i princip bokat tid för det. Och så när ni knappt känner varandra…
Så länge du är försiktig(berätta för.någon vart du ska, mötas på allmän plats, använd kondom osv..) och bara gör det du verkligen vill så varför inte mötas upp och ha sex? Och åldersskillnaden bryr jag mig katten i. Du är en vuxen kvinna som gör som du vill. :)

Folk har träffats för tillfälliga sexuella förbindelser i alla tider. Inget konstigt alls. Var försiktig. Hoppas du får roligt.
Självklart gör du som du vill för du är ju vuxen men samtidigt skriver du härinne och undrar vad andra tycker. 😮
Det är alltid riskfyllt med sådana här saker så var försiktig.
/Maria
Fattar inte att folk sitter och uppmuntrar henne. Seriöst vart är samhället på väg mot egentligen. Men det är klart , vart ska dagens ungdomar få sin inspiration ifrån när det går skitprogram som paradise hotel med billiga människor som knullar hej vilt utan skam .. Vart tog självrespekten vägen dessa dagar?
#9 vet du vad. Om JAG VILL ha sex med en främling på gatan så har jag det. Ingen annan än jag bestämmer vem jag, som myndig, vuxen kvinna, har sex med. Det har inget med paradise hotel att göra för jag är uppvuxen innan den generationen. Så länge det är personen själv som bestämmer så får man ha sex hur tidigt, sent, med dildo eller piska eller hur många personer man vill.
#9 Varför är det respektlöst mot en själv att ha sex?
Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Vart är samhället påväg? Haha. Just ja, inga människor hade one night stands för i tiden. Det är en ny uppfinning.

Håller med övriga i tråden. Ha så kul men var försiktig. Känns något inte bra så stick därifrån. Berätta gärna för en kompis vad du ska göra och var ni ska vara och bestäm en tid när du ska höra av dig till hen.
Sen beträffande #9 inlägg. Vad är det för fel? på att träffas och ha sex om nu ts vill detta? Hon är en vuxen kvinna som är fullt kapabel att göra egna val. Dessutom har vi andra i tråden ingen rätt att förbjuda eller fördöma hennes val. Allt vi kan göra är att komma med goda råd.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Se till att någon vet vad du ska göra, kanske skicka ett sms till en kompis när du precis ska träffa honom, och använd kondom! Att han är äldre spelar väl ingen roll? Go for it och ha så kul! #9 sex är jätte skönt. Jag är myndig och så längd den andra personen vill har jag rätt att ha skönt med en annan person hur mycket och hur många gånger jag vill utan att någon har rättar ifrågasätta mig! Jag ifrågasätter folk som har den skamliga synen på sex minst lika mycket som du ifrågasätter det här.
Medarbetare på Skor iFokus
#9 Vart tog respekten vägen för andra människor och deras beslut?

#9 Vad har självrespekt och sex med varandra att göra? Jag har massa självrespekt och jag har haft många roliga tillfälliga förbindelser. Jag har tillräckligt med respekt för mig själv att respektera mina egna känslor och min egen vilja. Om jag tillåter andras dömande ord att påverka mig, ja först då är min självrespekt bortblåst. Skulle jag ha undvikit att ha sex bara för att andra människor tycker att "fina flickor" inte ligger runt? Då hade jag inte kunnat möta min blick i spegeln.
MrTony: två vuxna människor som är överens om att de vill ha sex med varandra. vad är problemet?
#9 Folk har ju haft casual sex i tusentals år, skillnaden ligger i att folk inte behöver smyga eller skämmas för det längre.
Tala om för nån vart du ska och sen åker du dit å har en trevlig stund. Åldern har ingen betydelse. Att knyta kontakt och ha en relation via digitala medier gills också. Du kanske vet mer om personen ifråga efter en veckas mailande än du får reda på om en tilltänkt sängkamrat för natten som du fångat upp på en skränig pub. Riskerna finns alltid.
En åldersskillnad från 20 - 48 år dvs 28 års skillnad tycker jag är rätt osmaklig men alla gör ju som dom vill så varför ens fråga vad andra tycker. Jag skulle inte drömma om att ha sex med en i farsans ålder, urk men vad har det för betydelse för dig när du gillar äldre?
Trots att jag precis som du främst attraheras av äldre (dock inte så pass äldre att de är jämngamla med ens föräldrar, men sedan är jag ju en bit äldre än TS) måste jag hålla med #1 här. Låter väldigt impulsivt, det är inte alls säkert att du kommer att känna samma sak när du träffar personen!
#21 känner hon inte samma sak när de träffas på riktigt är det väl bara att avbryta? Svårare än så är det inte. Har själv träffat min exman och flyttat till ett annat land efter kontakt via datorn. Ser inget konstigt alls med det.
Du har tolkat det jag skrivit helt fel #21, menar inte att hon måste göra något.. Jag menar mer baserat på det #1 skrev att det kan vara en skummis.
#9 Redan de gamla grekerna förfasades över sin tids ungdomar.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Herre jösses alla har vi vart unga och knullat. Vem vet de kanske har något riktigt fint tillsammans . Och varför får man inte knulla lite en man gör de klappar man de på ryggen en kvinna så blir det aja baja . Och att få prova sig fram och ha kul och prova olika åldrar är bara bra hur ska man anara veta vad man vill ha ? YOU Go girl :D Och äldre män är mumsigare . Däremot va försiktig så att han inte utnyttjar dig bara för att få sex
#25 Låter ju som om hon vill bara ha honom för sex så om han utnyttjar henne för sex så är det isåfall ömsesidigt.