Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 2494 ggr
bettan1967
1

står inte ut med hans ex

Det har tagit slut mellan oss flera gånger på grund av hans ex men nu börjar jag ruttna. hon är gift sen sju år och nya barn men ändå ska hon ringa och blanda in min särbo i deras relation. Att de har en son ihop det är ok men hennes övriga problem har inte min särbo med att göra. Hon förstör för oss och jag sagt det men hon fattar inte. Hon förstörde relationen som han hade innan mig med. Vi är inne på vårt tredje år och jag försöker verkligen men jag blir galen. Vill skrika på henne med orden släpp taget och gå vidare. Behöver få ur mig detta

Elisabeth

Karmatarerskanise
7

Fick för mig att det var du som precis gjorde slut pga att killen inte lyssnade på dig angående hans son?

Aleya
3

En tango kräver två. Så då är ju frågan varför din kille inte släpper om exet eller gör så det blir någon distans. Jag har läst dina tidigare trådar om denna mannen, och som du beskriver så verkar han inte ha släppt heller. Så tycker du får välja om du ska ruttna om du stannar, eller bryta upp och se vad livet erbjuder.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

bettan1967
1

Ja jag har skrivit tidigare och tydligen så tror jag för mycket på hans ord om förändringar. Han säger själv att han tycker det är jobbigt men sagt till han att sätta en gräns men. Jag ska heller inte beklaga mig som jag går tillbaka så är det och detta problem har vi haft hela tiden

Elisabeth

Aleya
12

#3 ärligt så förstår jag inte vad problemet är. Din partner visar gång på gång en dålig sida. Och du accepterar den. Tror knappast att du ska skylla på hans ex. Ni är faktiskt båda vuxna och har ett eget ansvar.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Zepp
1

Släpp det, för det verkar inte bli bättre.. eller så kommer du i fortsättningen att leva med detta!

Krävs två för en tango.. tre blir en för mycket!

Alternativt så lär du känna hans ex, så ni båda kan styra och ställa med honom.. men frågan är om det är detta du vill med ditt liv?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.