När någon blivit mördad.
Jag vill inte skriva ut detaljer öppet, men någon jag kände via ett forum har precis blivit mördad och jag vet inte hur jag ska gå vidare. Jag har bestämt mig för att vända det till något positivt. Deras liv blev taget från dem mot deras vilja, och jag har med min egen vilja försökt ta mitt eget liv för många gånger. Men jag vägrar göra något sådant igen. Hen fick inte det val jag har - ett val att leva eller dö.
Men hur fan ska man ta sig igenom något som detta?
Allt inom mig gör så ont, så jävla ont. För jag tycker denna människa förtjänade livet en miljon gånger mer än jag gjorde. Jag uppskattar inte mitt liv, har försökt ta det åtskilliga gånger, och denna person verkligen värderade sitt liv till 100% och använde det till att göra gott. Om jag kunde byta plats med henom så skulle jag. Men jag kan inte. Vet inte hur jag ska gå vidare. Allt gör så ont.
Vet inte om denna tråd är för råd eller tips eller bara för att jag ska få skriva av mig, det är så svårt att veta när allt inom en är kaos och man fortfarande inte vet riktigt vad som är upp och ner.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Jag beklagar 😕🌺
Tack.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Jag beklagar! ❤️
Men se det så - du kanske numer uppskattar ditt liv mer? Kan inte sätta mig in i situationen då den är helt absurd 😕 fy så orättvist. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ville skriva någon rad iallafall. Kram till dig!