sexfantasier allmänt.
Jag har följt tråden ang sexfantasier och allas olika uppfattning och diskuterat en del.med min pojkvänn. Själv fantiserar jag nästan aldrig och tittar inte på poor ( varför vet jag inte). Om jag skulle fantisera är det situationer Men karaktärern går aldrig att känna igen och ofta ser man inte ansiktet, min kille har samma grej om han inte kollar poor. Hur ser ni, ser ni exakt vem det är ni fantiserar om, är det bara olika situationer eller använder ni hellre poor?
Det är väldigt olika. Ibland kollar jag på porr eller läser sexnoveller. Det sistnämnda brukar vara mest uppskattat, för då kan man bygga upp själv hur karaktärerna ser ut.
Om jag fantiserar helt själv så är det med min crush, fast aldrig att det skulle ske något med mig, utan att hen är med någon annan.

Jag kan fantisera om både min partner eller någon annan.
Ser exakt vem/vad det är. 😃Min fantasier är som urklippta scener från filmer, spel, böcker men inte vilka som helst heller utan det jag mest intresseras av. 🤪
Jag fantiserar aldrig när jag onanerar utan brukar oftast använda mig av porr eller noveller (oftast det sistnämda). Och vad min partner nu väljer för teknik när han onanerar är helt upp till honom ^^
Jag ser inte heller någon karaktär direkt, utan en situation, och ibland kollar jag på porr så det är olika. Men specifika personer har jag aldrig fantiserat om. Iaf inte medvetet.
/Christine