Relationer iFokus

Relationer

Etikettlänktips
Läst 5255 ggr
Janica
0

Finna gamla klasskamrater.

Jag var inne på den här siten www.stayfriends.se

för några dagar sen och skrev upp mig. Jag har hittat några gamla klasskamrater som jag inte har haft någon kontakt med sen 20 år tillbaka. Finns det någon mer här som har gjort det?

[Sajberlena]
0

Jag reggade mig där när vi skulle ha 20-årsjubileum för sex år sedan!

Tyvärr var det inte så många från "min" skola som hade gjort detsamma…

Men vi hade en fruktansvärt rolig återträff!!

Janica
0

Ok. Jag flyttade från skåne när jag var 12 ungefär. Så jag har varken sett eller hört något om hur det gått för mina gamla klasskamrater. Man är ju nyfiken.

[SharpMissy]
0

Jag har varit med där ganska så länge. Har hittat en del, många vet ju inte om sajten. Men visst är det kul, jag fick till exempel svar på vart en barndomslekkamrat tog vägen som jag har tänkt på lite då och då genom åren. Det visade sig att han bor i Texas och jobbar som dataexpert. Häftigt, det här med Internet ändå.

MiroSputnik
0

Har skrivit in mig där, mest för att jag letar efter några få personer som försvunnit ur mitt liv på fel sätt. Resten av "klasskamraterna" sk**er jag i. Hade inget bra liv i skolan och saknar verkligen inte "kompisarna".

Sajten är dock bra om man vill hålla koll på vad "kompisarna" pysslar med idag, så att man inte behöver oroa sig att stöta på dem någonstans =)

Anna77
0

Jag reggade mig, har hittat två ifrån min gamla klass..

vanessa
0

En i vår klass har koll på oss, och henne meddelar man när man flyttar. Sedan så är det lätt då vänners vänner hjälper till att hitta varandra. Men är även med i stayfriends, dock inte den delen man måste betala för. Men intresset från min sida att träffas är inte så hög. Det är bara vissa jag funderar på att ha kontaktt med då och då. Grundskolan var inte den viktigaste tiden för mig. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

siddelina
0

Jag är medlem på Stayfriends. Igår hade jag kontakt med en kille som jag gick på samma skola mellan 1-4. Jag kom ihåg hur han såg ut som liten … Det var skoj!

Janica
0

Nu har jag hittat 2 av mina gamla klasskamrater som jag inte träffat på över 20 år. Jag har inte pratat med dem än.

Men det är ju lite trist att dom inte skriver mer om sig själv. Men dom vill väl inte lämna ut sig själva på nätet så där och det kan jag väl förstå. Men det hade ju ändå varit kul om man fick reda på lite mer.

Betala vill man ju inte. Inte för att det är speciellt dyrt men kanske tillräckligt för bara 2 klasskamrater.