Min crush gillar min kompis
Vad ska jag göra? :( Jag träffade en jättegullig kille på en fest, jag var där tillsammans med mina kompisar. Som vanligt blir alla killar som jag börjar gilla, förälskade i mina kompisar. Jag och min kompis är väldigt nära och av någon anledning så har jag nu erbjudit killen jag gillar, att försöka få fram vad min kompis tycker om honom.
Det var dumt gjort av mig, för varje gång han skriver så hoppar mitt hjärta dubbelt, men varje gång det handlar om henne går mitt hjärta i tusen bitar. Det här lät fånigt men det är så jag känner :(
Ibland är det så, att den man tycker om inte tycker om en tillbaks på samma sätt som man tycker om dem och det är så klart väldigt jobbigt.
Förstår att det blev fel och att nu gör det för ont att fortsätta, så det bästa är att vara ärlig emot sig själv med hur man känner och inte försöka vara andra till lags om det gör dig illa.
Så säg att det inte känns rätt att försöka längre ta reda på vad hon känner för honom, att han får fråga det själv om han vill veta och du behöver inte förklara varför.