Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1238 ggr
mbuffy
0

Ny på denna sidan.

Hej är ny på denna sida och är nyfiken på att höra vad ni som har varit här längre än mig tycker om denna sida.

ChristineL
2

Som Medarbetare vill jag hälsa dig välkommen till att börja med :)

Sen överlåter jag nog till övriga medlemmar att kommentera om sajten :)

pyromanen
2

Jag tycker att det kommer upp många intressanta frågor som får en att fundera. Och att det är en tillgång att folk här är av alla möjliga "sorter", åldrar, erfarenher mm. Oftast är det trevlig stämning och diskussioner håller högre genomsnittskcalite än en del andra forum.information

[Hadraniel]
3

Tycker att det överlag verkar vara en trevlig sida med väldigt aktiva och snälla medlemmar. 🙂

mbuffy
0

Jag hoppade in hit för att hitta likasinnade som precis som jag vill ha nya vänner.

mbuffy
0

Va bra att folk är trevliga då stannar jag kvar här .

[Hadraniel]
1

#4 Ungefär samma som mig då förutom att jag även hoppas kunna hitta potentiella kärlekspartners.

Men samtidigt tror jag att det är ganska svårt att hitta personer som man kan få vettiga relationer med i verkligheten via nätet så jag räknar inte med något utan försöker läsa, skriva och kommentera lite intressanta trådar jag hittar här och så får jag se om det dyker upp några intressanta personer i förbifarten som jag tycker att det känns som läge att skriva till eller som skriver till mig själv för att de blivit intresserade av mig.

mbuffy
0

Jag har sambo men saknar att ha mera vänner. Jag är pratglad och mår bra av att prata. Hade nyligen en dålig upplevelse med en sk vän och hoppas att det finns bättre människor därute.

ChristineL
2

Söker du vänner kan jag rekommendera att lägga in en "annons" i den här tråden:
http://relationer.ifokus.se/discussions/504668f988f472440f03107b-soker-du-vanner-titta-da-hit-2?stickies-1

mbuffy
0

Har kollat på den länken men de flesta inläggen är inte från i år. Läser folk dem ?

ChristineL
2

#9 - Det kan jag inte svara på, men skicka ett pm till nån där så kanske du får napp.

Skogsraah
1

Jag gillar relationer! Är nog sajten jag är mest aktiv på och intresserad av 😉

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

mbuffy
0

Tack för alla tipsen 😊

OlgaMaria
0

#9 Ja, jag tror att folk läser i den tråden ifall du lägger in en annons. När du skriver i en gammal tråd så hamnar den överst här på sidan så alla kan se den. Så då förstår alla att någon lagt in en ny annons och att någon vill hitta en vän.

Sen vet jag inte hur lätt det är att hitta vänner här. De flesta är nog bara här för att diskutera olika ämnen.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[LadyK]
1

Kan bara svara för mig själv men jag kollar in sidan (om kompisar) ibland och alltid om den puffas upp med nytt inlägg.  Var i Skåne bor du? Är själv skåning nämligen.

[Endless mind]
0

Är även själv ganska ny , varit halvt aktiv här under ett annat användarnamn för ett tag sedan dock. Finns väldigt många intressanta trådar och synpunkter, aktiviteten här är mer än tillräcklig  i min mening :)

mbuffy
0

Hej ladyK jag bor utanför ystad.

[LadyK]
0

Okej en bit ifrån då, jag håller till i Kristianstad. 🙂