Jag borde inte tveka men...
För drygt två månader sedan träffade jag en kille. Från första kvällen och hela försa natten sov han hos mig. Varje vecka jag är barnfri ses vi 4-5 dagar och sover alltid ihop. Vi har sex men inte varje gång vi ses. Jag har träffat hans mamma och syster samt några av hans vänner. Inför dem, liksom på stan håller han min hand, kysser mig och han pratar om saker vi bör göra senare (om vi fortsätter ses). För någon vecka sedan sa vi även till varandra att vi tycker om varandra. Förra veckan stötte vi på varandra på stan när jag var med min son. Jag frågadeom jag fick kyssa honom. Han skrattade nervöst och sa att vi skulle prata om det först, bara han och jag. Strax efter fick jag ett sms "jag ville kyssa dig men det känns inte rätt än inför din son". Jag är nu bortrest med mina vänner och vi hörs inte alls så mycket som jag skulle önska. Jag hör inte av mig, dels för att någonting i mig på grund av den temporära distansen gör mig osäker på vad han känner och jag vill inte vara på. Nu räcker det med att jag skickar en puss-emoji och han inte svarar med en själv för att jag ska bli helt knäpp inom mig. Är det rimligt att tro att han freakat och slutat gilla mig?
Jag kan tycka han gjort rätt som inte ville vara intim framför din son, om du inte presenterat dem ordentligt för varandra.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Vet inte om det är riktigt det som fått dig att tveka, men… Jag tycker att det är en härlig inställning att han inte vill kyssa dig inför din son. Det visar ju att han bryr sig om dina barn och inte vill att dom ska ta skada, oavsett vart eran relation tar vägen.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Det låter mest som att du övertolkar och "tänker för mycket". Han har väl egentligen inte gjort något som tyder på att han slutat gilla dig? Det enda du nämner är hans (förståeliga) tveksamhet för att kyssas inför din son som han kanske knappt ens träffat tidigare. Och då förklarade han sig snabbt med ett sms efteråt.
Försök vara som vanligt mot honom. Om du plötsligt inte hör av dig undrar han nog varför och du riskerar att bidra till att skapa det du är rädd för, alltså att han börjar bli osäker på er relation.
Tack. Det är inte den uteblivna kyssen som egentligen oroar mig utan snarare…jag vet nog inte. Det känns som att vi närmar oss ett "var står vi"-snack och det är läskigt och då överanalyserar jag ist.
#4 Jag tror dock att det är dags för ett sånt snack hur läskigt det än känns, så ni vet hur ni ska gå tillväga. :)
Snälla du! Det var en väldigt juste kille som inte ville kyssa dig inför din son, det ska han ha all heder för!
Ni har träffats 2 månader, så självklart ska ni prata om ni vill gå vidare tillsammans, avvakta lite och se tiden an