Varför hör han inte av sig?
Nu är det såhär att jag har Hållt på att skriva/snapa med en kille väldigt länge nu av och till, mer än ett halvår. Nu för några dagar sedan skrev han till mig att han gillar mig mer än de andra (vet att han skriver med fler) och att jag är mer hans typ. Det förändrade en del hos mig och nu vill jag träffa honom. Har ju umgåtts med honom innan med gäng liksom. Men nu har han inte hört av sig idag och det känns så långt bort att han har skrivit så. Varför tror ni inte han hör av sig?
Han kanske helt enkelt har mycket att göra. Ta det lugnt, 🙂
Du verkar ganska på med tanke på att det bara gått några dagar du har också publicerat denna fråga på flera sajter på iFokus :P
Precis som #1 säger han kan vara upptagen, eller så dissar han dig det är alltid en möjlighet. Många killar säger att man är finast eller är deras typ ibland är det bara ord och ibland är det sanning men svaret finner du antagligen med tiden :)
Har han inte hört av sig bara idag? Tycker du ska försöka lugna sig, som de andra säger kan han bara vara upptagen/inte ha mobilen på sig osv, det har endast gått en dag.. Varesig han gillar dig eller inte kan man behöva lite space ibland. försök ta det lugnt, men vet att det kan vara jobbigt!
Du måste sakta ner för på det här viset kommer du att skrämma iväg människan.
Min kollega råkade ut för en kille som blev fundersam då hon hade mycket att göra på jobbet och även senare på kvällen. Hon har ett väldigt aktiv liv, men han började genast anta att det var någon sorts "kod" för att hon inte ville snacka. Hon bröt genast med den här killen eftersom hon tappa helt och hållet lusten då han började överanalysera så pass mycket över bara ett par dagar. Innan det så tyckte hon faktiskt bra om honom men tyvärr så förstörde han alltihopa.
Så i värsta fall lär du skrämma iväg den här personen för att du börjar överanalysera allting.