Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1106 ggr
pernillaa
0

Söker hjälp via pm

Eftersom det inte går att vara anonym här vill jag inte skriva öppet om mitt problem av rädsla att det kommer fram till fel person. Jag vill kunna diskutera saker anonymt eller privat när det är känsliga grejer. 
Därför skriker jag nu ut en önskan om att få prata med någon privat som varit i ett förhållande länge(själv har jag varit i mitt i 7 år) som har erfarenhet i både hur det kan påverkas när det är stormigt och när det är stiltje i förhållandet. 
Jag behöver hjälp att bena i hur man ska ställa sig till det jag går igenom just nu och vad jag borde göra av det för jag är så förvirrad.
Spelar ingen roll om du är man eller kvinna, ung eller gammal. Dock föredrar jag om du är lite äldre så du vet vem du är och har hunnit gå igenom en del och har erfarenhet.
Inte med det sagt att man inte kan vara det om man är lite yngre också men detär nog inte lika vanligt förekommande. Som ung  tror man ofta att man vet vem man är och hur livet och kärlek fungerar men många gånger lurar man sig själv för man har inget att jämföra med.

Ha en bra dag! // Pernilla

[Devya]
0

Du får gärna pma mig om du vill. Jag var i ett förhållande för 10 år och nu är jag i ett annat förhållande som har hållt på i ca 2,5 år nu. Känns som om jag har varit med om mycket men sen vet jag inte om jag har blivit smartare bara för det. :)

Ria74
0

Du får gärna skriva till mig om du vill. Jag är 41 år, har varit i samma förhållande i 10 år med upp och nedgångar.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

obstitant
1

Ett tips är också att ringa Nationella Hjälplinjen (020-220060), där har du kloka och erfarna proffs som kan hjälpa en att reda ut saker för sig själv. Anonymt, förstås.

Marvel-lous
0

Vet inte om jag kan vara till någon hjälp, men om du vill kan du få höra mina erfarenheter efter 12år  i ett förhållande och mitt nuvarande som varat i 3 år. Jag är själv snart 33.

[Thiah]
0

Du kan skriva hit också om du behöver. :)