Julklapp till sambo/partner
Vad ska ni ge era? đ
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
KÀnns som vÀldigt olika vÀrderingar, förvÀntar sig min partner eller nÄgon inom min familj sig en"fysiskt" present blir de besvikna dÄ vi som familj/ slÀkt sedan decenier slutat med detta.
Dock som svar pÄ din frÄga TS, de fÄr de som ligger mig nÀra hjÀrtat, donationer till tostan.se och wwf.se :-D
Har ingen. Men hade exet varit hÀr hade han definitivt inte fÄtt nÄgot trevligt!
Vi köpte en varsin pyjamas och ett sÀllskapsspel tillsammans.
Jag har köpt ett Ps4-spel, en hamburgerpress och kylskÄpsmagneter av nÄgra av mina instagrambilder pÄ oss och ungarna. Har dock inte bestÀmt vad han ska fÄ i julklapp och vad han fÄr nÀr han fyller Är i början av januari. =)
Vi bestÀmde att vi inte skulle köpa julklappar till varann i Är. Men sen sÄg jag ett sÄÄ snyggt mobilskal jag ville köpa till honom sÄ det gjorde jag.
SjĂ€lv fick jag ett par jĂ€ttefina Björn Borg-trosorđ Stod och tittade pĂ„ dem nĂ€r vi shoppade julklappar till hans slĂ€kt, och nĂ€r jag bestĂ€mde mig för att inte köpa dem för jag köpt annat till mig sjĂ€lv sa han att jag fĂ„r dem av honomđ
Det dĂ€r med att inte köpa julklappar till varann gick ju inte sĂ„ bra, men det var bara smĂ„saker och vi gjorde ingen big deal av det sĂ„ det kĂ€ndes bra Ă€ndĂ„đ Vi lade pengarna pĂ„ familjen, djuren och sambons smĂ„kusiner istĂ€llet!
Min man fick vĂ€lja en ny gitarr och sen har jag köpt ett par nya tofflor Ă„r honom frĂ„n sonen. Men vi brukar inte handla presenter Ă„t varandra annars. Vet de paren som handlat för över 7000kr till varandra fast de kanske inte helt skulle ha rĂ„dâŠ
En rakapparat + 2 dvd filmer + jag betalar nÄtt han vill ha nÀr vi Àr i israel om nÄgra mÄnader
Jag har inte skaffat nÄgot Ät min partner. I augusti köpte jag en jÀttedyr preset Ät honom, ca 3700kr sÄ jag sa dÄ Ät honom att det kan bli en knaper jul istÀllet. =P
Funderar dock pÄ att skaffa underklÀder Ät honom eftersom han behöver det.
Blir lite blandat i Ă„r, kalsonger och strumpor, mobilskal, en t-shirt och sĂ„ det stora: En quadracopter med HD filmning đ
@adventuresofnavi | instagram
Jag köpte ett ps4 och fallout 4 till min sambo :)
Hemsida: Nivinas kaniner
FÀrgglada strumpor, ett par kallingar, en sÄn dÀr klÀdrakare sÄ han kan rÀdda sin favorittjocktröja frÄn att slÀngas dÄ den Àr sÄ full av noppror sÄ den ser hemsk ut. XD en blÄsvart verktygslÄda, tvÄ förpackningar fiskedrag, 3 tröjor. Det Àr sÀkert nÄgot mer som jag glömt nu. XD
Vi ger inga julklappar, kÀnns inte viktigt alls att göra det.
/Christina
Idag "rÄkade" jag köpa en julklapp till⊠en kolsyremaskin
Tekoppar jag gjort sjÀlv.
Han fick en strigel för att kunna bryna rakkniven och en grill. Jag fick tofflor och en ridoverall. BÄda vÀldigt nöjda. =)
Just ja, vi gav varandra var sin bok oxo.
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet
Ville inte skriva i trĂ„den förut, dĂ„ jag var osĂ€ker pĂ„ om han skulle komma Ă„t att lĂ€sa den och fĂ„ reda pĂ„ julklappen đ
Men han fick fyra kristallglas frÄn Orrefors, som han pratat om lÀnge.