Så förbannat trött på de!!!!
Hur många killar har ni haft som bara vill ha sex?
Jag har haft 15 förhållanden och på 14 av dom var jag utnyttjad. Jag har inte haft de än för jag har backat ur i sista sekund men alla killar som kommer vill bara ha sex eller ha bilder! Jag är så (ursäkta uttrycket) jävla trött på de. Man får såna problem att lita på folk och släppa in dom i sitt liv.
Hjälp mig! Kommer det alltid vara så?
Vart möter du dessa killar och hur har de utnyttjat dig? många frågor dyker upp av ditt inlägg, förstår att du är upprörd när du skrev det.
I love not man the less, but Nature more…
Hur gammal är du? unga personer vill ofta ha sex väldigt ofta, när man blir äldre brukar det vara endel som fortfarande vill ha sex ofta, och endel nästan aldrig.
Det gäller bara att visa från början vad man vill ha för typ av förhållandet, men har du haft 15 förhållanden kanske du är lite för snabb in i förhållanden? lär känna dem bättre först och känn av att dem vill samma som dig innan ni blir i ett förhållandet är mitt tips :)
Dom här killarna är såna som jag har varit vän med, som har gått i samma klass som jag. Det börjar alltid med att dom ger mig komplimanger sen frågar dom om bilder, sen om vi ska ha sex sen när jag säger nej så börjar dom kalla mig saker. Dom säger ALLTID at dom vill bli tillsammans med mig och ger mig komplimanger och sen, samma visa om igen… Så trött på de
#3 skit killar med andra ord, dem klara du dig utan ;) du får leta efter en kille med lite med djup som faktiskt gillar dig, som bara vill vara utan massa krav eller "behov", dock låter det som du är ung och då kan det vara svårt med att hitta rätt person som passar en :)
Men ge det tid, man behöver inte vara i ett förhållande :)
#3 Förjävligt rent ut sagt att du blir bemött på det sättet. Är du ute efter ett förhållande? Det är aldrig fel att pausa i relationsjakt och bygga upp ett starkare vänskapsnät och fokusera på sig själv ist för ett tag.
I love not man the less, but Nature more…

Den fråga jag ställer mig är när du inleder förhållanden med dessa killar. Du skriver att ni är vänner, de ger dig komplimanger, de frågar efter bilder och de vill ha sex. När i detta blir du kär nog att inleda ett förhållande med killen ifråga?
Man måste inte vara ihop med någon vet du! För ett bra förhållande krävs att båda är förälskade/kära, att man lär känna varandra och litar på varandra. Först därefter kan sex komma in i bilden som jag ser det!
(Jag är mycket väl medveten om att många har sex utan att ha ett förhållande, men det bortser jag från nu. Det verkar inte vara det du är ute efter!)
Det är återkommande oavsett ålder. Det gäller att skydda sig själv och vara noggrann kring vilka behov man själv har. Det kan vara som att finna en nål i en höstack.
Att vara gammeldags och ha lite uppvaktning innan man hoppar i säng borde sortera bort de oseriösa 🙂
Multi vad?
15 låter som väldigt många! Jag förstår inte hur en människa ska hinna "ta in" och lära känna 15 personer! Eller kanske lägger vi olika i ordet relation? Testa vänta mycket längre med att ha sex. Gör klart från blrjan att du söker en långvarug kärleksrelation (om det är der du söker) och vis tydligt att det är det du vill ha genom att inte ha sex förrän ni träffats några månader och du känner med både hjörtat och hjärnan att nu är det kärlek och det är ömsesidigt.

#8. Håller med, förutom om att kalla detta för gammaldags. Det är helt enkelt ett sätt att vilja ha det på som en hel del människor föredrar. Och det oavsett ålder, tidsålder eller världsåskådning i övrigt 😎.
Om man tittar på sin profil så ser du inte ut till att vara speciellt gammal.
Ett tips är att bara vänta med förhållanden och dylikt till det dyker upp någon som inte vill ha sex med dig utan vill ha ett förhållande.
Jag är 19, har bara haft 3 förhållanden, varav 2 av dom räknar jag inte ens som seriösa. Ingen av dessa 3 personer var ute efter sex.
Möjligt att man snackat om det eller att dom hintat/påbörjat, men jag har nekat.
Har stött på en del killar som (utan att dom känner mig) velat ligga med mig och faktiskt uttryckt detta, men då inte varit ute efter ett förhållande i första hand.
Precis som några andra skrivit, så föredrar jag om man får uppvaktning (på ett moget sätt, inte att dom säger att en är sexig) innan något händer. :p
Jag har haft tre förhållanden. De två första killarna var ingen av dem speciellt sugen på sex. Speciellt inte kille nummer två, var alltid jag som fick ta initiativet. Killen jag är tillsammans med nu har samma sexualdrift som mig, så det är skitbra. :) Däremot så hade jag ett tag en "kompis" som umgicks med mig ibland. Insåg senare att han inte ville vara vän med mig egentligen utan att han bara ville ha någon att ibland gosa, hångla och ha sex med. Kände mig något blåst och utnyttjad när jag insåg det. Jag ville ha en vän men ja, han var inte rätt för det. XD
3 Det låter som du får en massa nötter till pojkvänner. Jag skulle verkligen undvika dessa killar som inte kan uppvakta en tjej på rätt sätt. Kallar dom dig för saker hej svej ge dom handen och bli inte ihop med dom igen. Det finns bättre killar men jag tycker du ska täka på ta vara på dig själv ett tag och skippa killar tills du hittat en riktigt bra vän.
Har också träffat många killar som endast varit ute efter sex tyvärr.. Det jag fått lära mig hårda vägen är att det är bäst att vänta med sex.