Sa att jag låg med en annan..
Hej, bröt med en kille för några dagar sen. Efter flera månader av att bli behandlad som skit så fick de vara nog. Jag blev riktigt arg så jag skrev till honom att jag hade legat med en annan och att han borde kolla sig, sen sa jag hejdå. Han svarade inte på det men vem blir glad av det lixom speciellt när jag sagt flera gånger att jag absolut inte har gjort det. Jag vill inte ha tillbaka honom alls då vi inte funkar ihop. Men jag mår dåligt över att jag skrev så eftersom det inte är sant. Struntar väl i hur han mår men jag kan inte släppa att jag skrivit det och vad vet jag vad han säger om mig nu. En del av mig vill ba säga att det inte var sant ich att jag sa det av ilska mest för mig själv så kan vara lugn då ja tänker på detta ofta. Samtidigt som jag kan tycka att han förtjänade det. Jag vet att det var omoget och jag vill väl säga sanningen så jag kan släppa det. Vad hade ni gjort? Detta var cirka en vecka sen så vet inte om jag ska vänta med att säga det isf så det lägger sig lite eller om jag ska säga det snart?
Eftersom du inte vill ha med han att göra mer så tycker jag inte du ska skriva, han behandlade dig som skit sa du så han är inget att lägga energi på.
||My Love For Animals Is Immortal||
Att hitta på att man varit otrogen verkar ju konstigt. Jag hade bara brutit med någon som behandlat mig illa men inte kommit med några lögner.
Eftersom du känner nu delvis ånger över att du sa så så tycker jag att du ska rätta till det, annars lär det bli en grej som gnager i dig väldigt länge. Och jag tycker nog att du ska rätta till det så snart som möjligt. Känns som att allt bara blir mer komplicerat om du inte gör det.
/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus
Okej tacl för svar, vill skriva det för att bli av led det själv då jag tänker mycket på det och mår väl dåligt över att jag sjönk så lågt
Skriv o säg att det inte var sant men att meningen var att du inte vill träffa han mer.
Aa, jag skrev det nu, han kmr antagligen inte svara för han e sån men det spelar ingen roll. Skriver det så jag kan få slippa tänka på det
#5 Jag håller med. Det är nog bästa sättet.
/Maria

Eh.. glöm och gå vidare.. det lär knappast vara sista gången du gör något du sen ångrar!?
Du tycker att han är/var dum mot dig så du gav tillbaka genom att vara dum själv!
Det där är ett rätt juvenilt och direkt dåligt sätt att ge tillbaka för gammal ost.. och nu gnager det i ditt samvete?
Dvs du gjorde misstaget att lägga för mycket möda på att ge tillbaka/hämnas/ge utlopp för din bitterhet.. ge fan i att lägga allt för mycket energi på sådant det gör dig bara till en dum person.. och det stjäl energi från fokus på ditt nya liv där han inte är någon del utav!
En annat sätt att ge tillbaka och som är lika dumt.. frågan om det har hänt någon gång alls i verkligheten, dock förekommer det i litteraturen och då hävdar kvinnan att hon fejkat alla orgasmer! 🤪
Då handlar det om att stuka honom som sexuell partner/hans manlighet!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.