Råkade dregla på honom :S
En kille var hos mig över helgen (kände honom inte sen tidigare, utan fick kontakt i fredags). Han var på besök i Sverige från utlandet, och åkte hem idag. Vi hade det väldigt mysigt, och han verkade tycka om mig, inte bara som "sexpartner". Han sa ett par gånger att jag borde resa till hans land så att vi kunde ses där också.
Det hände dock en lite pinsam grej nu på förmiddagen. Vi låg i sängen och var trötta, och jag råkade somna lite. När jag vaknade igen så märkte jag att jag dreglade, och att det hade kommit lite på honom :O Jag brukar verkligen inte dregla när jag sover annars, inte vad jag märker iaf. Råkade bara somna med lite öppen mun…
Hur allvarligt tror ni detta var? När jag sa "sorry" så tror jag han sade "for what?" så kanske han inte märkte något (men han är oerhört snäll och omtänksam, så han kanske låtsades inte ha märkt något). Men han tog inte initiativ till att mysa mer efter det. Men alarmet gick igång kort därefter typ som han ställt in för att påminna om att dra iväg mot flygplatsen. Kanske han försökte distansera sig lite på grund av det, för att det inte skulle bli nåt "känslosamt" hejdå. Han höll även lite distans precis när han skulle dra iväg.
Eller vad tror ni? Hur hade ni reagerat? Jag tenderar att analysera lite väl mycket. Tycker därför inte om när jag tycker om en kille… Ganska onödigt att noja mig över detta också med tanke på att jag antagligen inte lär träffa honom igen på grund av distansen.
Personligen, som kille, så tror jag inte att du behöver vara så orolig. För egen del hade jag ju inte brytt mig ett skvatt. Jösses, det är väl sånt som händer när man sover.
Herregud jag bryr mig inte om någon dreglar på mig. Och min kille har blivit täckt av mitt dräggel innan vi ens blev tillsammans. Och han brydde sig inte. Det är som att råka prutta inför någon. Det är inget man kan styra över. Kroppen gör som den vill ibland. Men jag tror inte att hans distans berodde på det. Kan ju ha varit stress för att resa. Då brukar jag bli lite stressad iaf.

Memento mori

Medarbetare för Julen
Ja, ni har rätt :P Himla onödigt att oroa sig över detta. Önskar jag inte vore så nojig över allt.
Ja, det berodde nog på stressen för att resa. :) Det låter ju rimligt.
Jag har förmodligen dreglat på alla killar vänner/pojkvänner jag har haft och ingen har nämnt något om det trots att jag ibland både slåss, pratar och dreglar ;-)
Ja, herregud, jag har nog dreglat ordentligt på min pojkvän. Även snorat och gråtit på honom haha. Jag tycker att det hade varit väldigt konstigt om att tog avstånd från dig på grund av det, så jag håller med dem andra om att det nog handlar om att han skulle iväg. Det där med att tänka för mycket gör jag också, men i det här fallet tror jag absolut inte att du har något att oroa dig för. Lita på honom, förstod han inte ens vad du bad om ursäkt för så tro honom! :)
Ok, vad skönt :) Ska inte oroa mig mer för det.
Saknar honom dock så mycket att det gör ont just nu. Var verkligen en fantastisk helg och har inte träffat en så schysst kille förut. Trodde att jag ganska lätt skulle kunna släppa honom i och med att det är omöjligt för oss att ha någon slags relation. Men nej… Kändes som att han genuint tyckte om mig. Har typ bara gråtit sedan han åkte.
Om någon skulle välja bort någon de fattat tycke för pga att denne råkat dregla i sömnen lär de ha svårt att hitta en partner ;)
Och han visste ju inte ens vad du pratade om.
Tråkigt att du är ledsen. Varför försöker ni inte er på distans förhållande?
hehe ja iofs :P
Tror inte han skulle vilja ha distansförhållande. Han nämnde nån gång att han hade haft en flickvän förut som bodde långt bort i ett annat land men att det inte funkat på grund av distansen.
Skrev till honom nyss och frågade om resan hade gått bra. Skrev att jag saknade honom redan och att jag önskade att han hade kunnat stanna längre. Tog någon minut tills han skrev tillbaka (från att han sett meddelandet). Han skrev inte att han saknade mig också :/ Han skrev tack och att det hade varit kul att stanna längre och att han dock hade haft det bra när han var här i Sthlm.
Uh, jag måste sluta tänka på honom och gå vidare. Önskar jag inte hade några känslor.
Kan verkligen inte fokusera på någonting idag heller… Skulle vara lättare om jag visste hur han kände, oavsett. Undrar om han saknar mig också, huruvida han försökte distansera sig för att skydda sig på nåt sätt genom att svara sådär (för att han vet att det inte kommer funka mellan oss pga distansen). Eller om han egentligen inte tyckte om mig på det sättet.
Önskar jag bara kunde vara glad över helgen som blev, och inte grubbla mer över det. Kanske är mitt bekräftelsebehov som är boven i detta, då jag aldrig fått så mycket bekräftelse från någon förut som jag fick av honom.
Själv har jag bara upplevt att folk brukar tycka det är gulligt om de gillar en och man råkar dregla på dem lite. X) Det kunde ha varit värre. ;) En gång så TRODDE jag att jag hade dreglat en kille i ansiktet, vi låg nämligen på soffan med ansiktena tätt intill varandra och han sov. Jag trodde att jag hade somnat till och dreglat för jag kände att jag var blöt i ansiktet. Jag brast ut i världens asgarv dock när jag tog bort mitt ansikte från hans, visade sig att jag hade fått näsblod och att vi båda var helt blodiga i ansiktena. X'D Där måste jag dock säga att det var tur att jag kände honom sedan tidigare, för annars hade jag nog kanske tyckt att det var lite pinsamt. X)