Är han intresserad av mig eller inte?!
Det finns en kille i min skola, vi kallar honom Johnny. Min kompis Elin har alltid velat att vi ska bli tillsammans eftersom hon tycker att vi passar så bra ihop. Jag kände inte honom då så jag trodde det hela skulle bli omöjligt. Vi såg varandra i skolan varje dag så vi har iallafall sett varandra. Helt plötsligt en dag ser jag att han har skickat en vänförfrågan på facebook och jag blir jättechockad… Sen när jag la upp någon bild så gillade han alltid den. Han var alltid en av de första som gillade bilden. Några veckor, kanske månad efter ser jag att han följer mig på instagram och gillar även varje bild jag lägger upp där. Sen addade han mig på snapchat. Elin min vän försöker alltid peppa mig och säga att detta betyder att han är intresserad men försökte slå bort allt hon sa.. Han är jätteskämtsam runt sina vänner men runt mig är han väldigt stel, han kollar inte ens på mig. Han har alltid händerna i fickorna, går med ryggen rakt och kollar rakt fram inte ens vrider sitt huvud. Jag tog det som att han inte var intresserad. Men sen igår la jag upp en bild på mig på mystory där jag skrev "when your jawline is sharp enough to slice bitches" sen skickade han mig en snap bara ungefär 10-15 minuter efter jag la upp bilden. Han bara "din jawline är perfekt, somliga föds med tur" eller nåt sånt. Jag svarade men han svarade inte tillbaks. Vad ska detta betyda? Blir så förvirrad av alla mixed signals… Kan någon killexpert avslöja detta för mig?
Nej ingen här kan svara på det. Det kan bara han göra.
Killar är bra krångliga alltså. I feel ya sister, håll oss gärna uppdaterade!
Klart att laxen ska ha en jolle
Han är helt klart intresserad med kompilmangen och allt men han verkar även vara en av fuckboysen som inte vågar i verkligheten men är oblyga på internet, eller?
varför måste han ha kravet på sig att gilla dig eller prata med dig bara för att han gillar dina bilder eller har "snälla "kommentarer ?
det är ju min första tanke …
jag har en kille som jag möter via jobbet och han är det vackraste jag sätt i verkligheten ;D och vi ibland har en tävling om vem som kan bli mest generad av alla kommentarer båda kan kläcka ur sig … ibland så sitter han med näsan i telefonen och man får inte 2 ord ur han
MEN vill jag han nått? nej
gillar jag han? jo men inte på det viset …
både jag och han har respektive och vi håller oss på mattan
med det vill jag ha sakt att bara för att han gillar dina bilder på nätet innebär det inte att han vill gifta sig med dig 😉
#4 I din situation så känner du killen och ni PRATAR med varandra regelbundet, alltså är ni vänner. I mitt fall behöver det självklart inte betyda att han vill gifta sig med mig eller ens är intresserad. Dessutom frågar jag ju er för att jag inte vet om han är intresserad eller inte, har inte antagit att han är det men jag vill ju veta eftersom jag är intresserad…. Sen har du inte riktigt uppfattat allt jag skrivit. Han gillar inte bara mina bilder, han letar ju efter mig på andra sociala medier?
#2 skojar du eller!? xD Killar är nog de mest komplicerade varelser som går på denna planet. Klart jag berättar mer om det går nåt vidare!
#3 vore väldigt synd om han är det!
Svar: Finns inget genuint intresse. Möjligtvis ytligt. Inte mer.
Uppdatering folks!!! Killen jag gillar skrev till mig igen efter jag hade lagt upp en bild på mystory. Men bilden var inte på mig utan på min säng och skrev "ni vet den känslan när man jobbat och sen lägger sig i sängen #life". Han kollade på bilden och efter 1 minut så hade han svarat "du menar den känslan när man vaknar och inser att man sovit bort hela dagen". Vi snackade och tillslut frågade han mig om jag haft en bra fredag! När vi snapade så öppnade han snapsen direkt. Han verkar intresserad men jag vet inte …. Kommer i vilket fall börja snacka mer med honom i sommar :P
#8 vad får dig att tänka så?
Jag är en komplicerad varelse. Shit, jag som trodde att jag var en enkel man i en konstig värld 😉