Ska jag vänta eller skriva nu?
Hej, jag behöver lite hjälp för jag kommer bli knäpp snart.. För typ en månad sen så låg jag med en kille på en fest och jag bestämde mig redan då att det var ett ONS och han me, inte för att vi sa det men man märkte det på honom. Men efter kanske två veckor så skrev jag på skämt "när ska vi ses nästa gång?" och han tillslut säger att han inte vill ses mer. Han förklarar då att han inte vet om han vill ha tjejer på det sättet så jag antog att han var gay men så var det inte heller så det var väl inget mer med det. Nån vecka senare skriver han till mig att han kände sig elak för att han sagt att han inte vill ha kontakt och att han ville säga förlåt och jag var lite otrevlig och sa mest bara okej vi hörs. Sen hade jag tråkigt någon dag så skickade "vad gör du" till typ 20 pers på snap bl.a honom. Vi börjar skriva och han säger tillslut att han vill ha mig och att han var dum förut när han sa att han inte ville det. Jag blev otroligt förvirrad och försökte förstå vad det kom ifrån. Enligt honom hade han tänkt på mig väldigt länge och insett nu att han ville ha kontakt och att det inte bara var för sex utan att han vill lära känna mig mer. Han sa att jag var den första han lyckats ha sex med eftersom han lixom inte fått upp den innan typ och att han efter att ha legat med mig insett att han gillade tjejer. Han sa att han kände att han stod i skuld till mig vilket jag sa direkt att han inte gjorde. Sen frågade jag om han ville ha kontakt och då sa han att det ville han men att det var mycket just nu men att vi kunde ses i sommar men då kan inte jag träffa honom. Jag sa att vi kunde höras efter sommarn men att det nog var onödigt och då sa han typ bara nejdå vi hörs då. Jag kan inte sluta tänka på dethär ( som vanligt) och vill skriva varje dag men jag vet att det är onödigt. Men jag orkar inte tänka på honom och vill skriva till honom att antingen ses vi nu eller inte alls för annars vill jag bara släppa det här men vet inte hur jag ska formulera det eller om det ens är nödvändigt. Jag är inte en sån person som väntar med att skriva till folk och jag låter inte saker komma som de kommer utan antingen händer det nu eller inte alls för jag väntar inte på saker. Så min fråga är att ska jag skriva till honom att han får bestämma sig för vad han vill eller ska jag strunta i det? Jag vill ha ett förhållande och är trött på singellivet och har ingen ork med killar som ska få mig att känna mig speciell om de bara vill ligga.
Jag hade struntat i honom. Känns inte som pojkvänsmaterial alls.
Om han hade velat nåt hade han föreslagit att ses snart/nu. Lägg inte din energi/tid/kärlek på han!
Ja mitt råd är att strunta i han, verkar inte som han vill nåt seriöst. Men du ska gå på magkänslan.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.
Han är ingen kille värd att lägga din energi/tid på, det finns " bättre fiskar i havet".
Tack för svar! Släpper honom helt enkelt, ni har rätt i att han inte är värd min tid:)
Håller med föregående och ursäkta mitt ord val.
Men vilken skitstövel han är rent utsagt en som bara ville ha ett ligg. Å sedan testa dig för att se om han kan få ett ligg till när han vill. Glöm honom och radera honom. Å du du är värd all kärlek av en riktig kille som visar det och älskar dig för den du är.