Han tar mig mellan benen hela tiden
Min sambo tar mig jämt mellan benen! Det spelar ingen roll vad man gör. Om han ska åka iväg ska han pussa mig, men då ska han ta mig mellan benen också! I soffan, i köket, hela tiden! Börjar bli så otroligt less och har sagt åt han hur många gånger som helst men han slutar inte. Nu har jag börjat "slå" till han i pungen lite, inte så han får ont men så han inte tycker det är skönt för att visa att jag känner obehag av att jämt bli tagen mellan benen… Tycker de är så jäkla respektlöst av honom att forsätta när jag sagt åt honom! Vill inte hålla på o "slå" han mellan benen, men jag vet inte vad jag ska göra för att han ska förstå.
Vilken dåre. Osmakligt. Hur länge har ni varit tsm? Det han gör kan visa på en kvinnosyn som du kanske inte ser allt av än.
Smeta nåt kladdigt där mellan så nästa gång har tar dig där så blir han kladdig om händerna.
Han begår övergrepp mot dig. Acceptera det inte!
jag tycker personligen att du bör slå till honom så han faktist får ont en gång. Då kanske han fattar att du menar allvar. Annars får du göra slut för sådär kan du inte låta en partner behandla dig.
Säger som Hera: Det här är ett övergrepp! Det han gör är brottsligt.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Det är väldigt grovt! Kränkande. Sätt ner fiten riktigt rejält. Eller ta ett seriöst samtal nångång det inte just har hänt. Om han ändå gör det igen bliv fruktansvärt srg och sträng och kräv han ska be om ursäkt. Gör han det ändå igen, gör slut.
Det här är så otroligt fel. Man vill ju att ens partner ska må bra och inte känna obehag.
Den här människan verkar ju faktiskt inte särskilt frisk i huvudet för sådär gör man ju inte trots att man är tillsammans.
Förstår han inte det här så borde du avbryta förhållandet. Kanske han först då kommer att fatta hur äcklig han är. Ja, ursäkta men han är otroligt äcklig och vidrig i mina ögon för det där är övergrepp.
Nej nej nej!!! För h-e nej!! Jag instämmer med samtliga föregående kommentarer. Det han gör, bevisligen mot din vilja, är både brottsligt och äckligt. Inte ok på något plan. Jag är inte våldsbejakande men här skulle jag nästan säga att ett knä nånstans varje gång han gör så, borde lära honom.
Jag hade nog, av ren reflex visserligen, smällt till honom, inte okej att göra så och att sen inte lyssna på ett nej.
Hade en kille som höll på så. Det blev värre och värre. Lämna honom. Du förtjänar fan så mycket bättre.
Jo dumpa honom ifall han inte fattar, i ett riktigt förhållande respekterar man varann och gör inte nått som den personen inte tycker om, ett nej är ett nej även i ett förhållande.
Jag får nån flashback av jobbiga hundar. Man säger nej o nej o försöker knuffa undan men jycken bara är på ändå. Tills man lessnar, ryter NEJ och slänger omkull jycken på golvet och biter den i halsen… =)
Skämt åsido, om din karl inte fattar när du säger nej, eller daskar till honom, så får du definitivt ta till grövre metoder. Nästa gång han gör så vrålar du "GE FAAN!" och klipper till rejält. Knä eller knytnäve, mitt på paketet. Han ska fatta att han gått över gränsen och det rejält. Troligen blir han sur och frågar vad i helskotta du håller på med. Ja, men då har du världens läge att säga vad du tycker om hans taffsande.
Möjligen, om du vill förvarna, hugger du tag i hans hand nästa gång, håller fast den och tittar honom stint i ögonen. Så säger du "Om du gör så där EN GÅNG TILL kommer du få ont. Mycket ont. Nu är du varnad. Tänk dig för. Ett nej är ett nej. Ge fan i det där." Händer det sen igen, då gör du som jag skrev ovan.
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet
Nej, nej och återigen nej. Slå INTE till människan som vissa rekommenderar. Det är ju inte heller ok! Det är våld och sådant ska ju inte heller få förekomma. Jag förstår inte ens hur man kan rekommendera våld. :\ Lika dåligt som det han pysslar med enligt min mening. Fattar han inte att han gör fel fast du förklarar så ska du illa kvickt lämna honom, inte slå till honom för i värsta fall reagerar han instinktivt med att smälla till dig tillbaka.
#13 jag personligen föreslog det då jag i det här fallet ser det som ett slags självförsvar. Hon har klart och tydligt sagt att hon inte vill, men han fortsätter och då förtjänar han det faktiskt enligt mig. Sen behöver man ju inte misshanda människan, det är nått helt annat. Ett slag bör räcka och det kan t.om. lösa en sånhär situation och bli ett wakeup call att "shit hon menar verkligen allvar!" , för ja, att sägs nej bör räcka, men Vissa människor är faktiskt så tröga i huvudet att de inte förstår verbala instruktioner. Jag blev t.ex. mobbad en gång och ingen gjorde nått åt det. inga föräldrar inga lärare , ingen. Detts pågick i många år och oavsett hur mycket jag blev arg eller ledsen och sa åt personen att sluta så slutade inte personen…tills jag en dag gav honom en rejäl örfil. Sen mobbade han mig aldrig mer då han äntligen insåg att jag inte tyckte hans beteende var kul, och sen blev vi t.om. vänner. Ser inte ens en sån grej som våld ärligt talat. Men alla har ju inte samma åsikter.
#14 I ett förhållande så ska varken våld eller övergrepp ske. Att planera in att man ska slå till sin partner när han beter sig opassande finns inte på min världskarta. Skulle ni också gett samma råd åt en man vars kvinna tog honom mellan benen? Först en allvarlig diskussion och sen lämna om människan inte vill respektera en.
Och i mm värld är det faktiskt att bruka våld om man är fysisk på det viset mot din partner eller någon annan.
Jag håller med Devya, skulle ni rekommendera att en man slog sin flickvän om hon t.ex. tog honom mellan benen när han inte ville?
Våld är alltid fel. Ibland är det nödvändigt, i självförsvar till exempel, men i detta fall går det att antingen säga till på skarpen eller lämna. Ingen ska någonsin slå någon med flit.
Var snäll mot alla - bli vegan ❤
Även jag håller med Devya. Ofattbart att en del råder till våld! Är det ett som är säkert så är det att våld föder våld.
Lyssnar partnern inte så drar man. Man blir inte omogen och sjunker till den låga nivån.
Har pratat med honom och skickat en sida där de stod om sexuella övergrepp. Än så länge har han inte gjort det något mer. Kanske han äntligen fattar
#19 Bra, lycka till!
Var snäll mot alla - bli vegan ❤
#19 Vad har hans respons varit om du har pratat med honom?